درایوان اجراشد؛
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: 825 واحد مسکونی مسکن مهر شهرستان ایوان سال گذشته به صاحبان آنها واگذار شد.
کد خبر: ۲۸۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 30 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر منصوربیگی اظهار کرد: با تحویل این تعداد واحد مسکونی عملیات ساخت و واگذاری مسکن های مهر این شهرستان به اتمام رسید.
 
وی با بیان اینکه اکنون هیچ واحد مسکن مهر بدون متقاضی یا بلاتکلیفی در این شهرستان وجود ندارد، افزود: برای ساخت این واحدها 247 میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.
 
منصوربیگی با بیان اینکه تسهیلات ساخت این واحدها به 2 روش صورت گرفت، تاکید کرد: یک روش از طریق تسهیلات بانکی و دیگری از روش آورده خود متقاضی بود که با انعقاد قرارداد و پروانه ساخت واگذاری آنها به پایان رسید.
 
وی یادآور شد: کار آسفالت معابر طرح مسکن مهر ایوان از محل کمک های وزارت راه و شهرسازی و سازمان همیاری شهرداری ها با استفاده از اعتبار قیر یارانه ای با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.
 
وی در خصوص امکانات رفاهی و زیرساختی واحدهای مسکن مهر اضافه کرد: طرح کانال جمع آوری آب های سطحی از بالا دست به پایین دست با اعتبار سه میلیارد ریال، ساخت مسجد با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شده و با واگذاری زمین به نوسازی مدارس استان ایلام، کار ساخت مدرسه نیز در حال اجرا است.
 
منصوربیگی از دیگر اقدام های که قرار است انجام شود احداث مراکز خرید و میدان تره بار برای رفع نیازهای اولیه ساکنان است که سه میلیارد و 500 ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است./t
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار