رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: آرمینا صادقیان در رشته تفنگ در بخش بانوان قهرمان رقابت های تیراندازی منطقه غرب کشور در کرمانشاه شد.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 31 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛کبری غیاثی اظهار کرد: این رقابت ها با همکاری فدراسیون تیراندازی و به صورت منطقه ای با حضور 90 ورزشکار از استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

رئیس هیات تیراندازی ایلام افزود: استان ایلام استعدادهای زیادی در ورزش تیراندازی دارد و این نوجوان ورزشکار موفق عضو ثابت تیم ملی تیراندازی در رشته تفنگ بادی و هشت نفر راه یافته به فینال مسابقات کشوری است.

غیاثی یادآور شد: در مسابقات وردکاپ جام جهانی که با حضور 640 ورزشکار از 80 کشور جهان در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد خانم صادقیان یکی از 19 ورزشکار دعوت شده بود که با توجه به شرایط سنی توانست نمایش خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: ورزش تیراندازی در استان ایلام از رتبه خوب و قابل قبولی در کشور برخوردار است و این نشان از توانمندی های ورزشکاران این رشته ورزشی دارد.

مسابقات تیراندازی منطقه غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه هفتم شهریور و در 2 بخش آقایان و بانوان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و شهید طهماسبی و یاری برگزار شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار