فرمانداربدره گفت:شروع بکار پروژه های پمپاژ آب کشاورزی در دشت های زید، تلخاب، زرانگوش و شهرک ولیعصر می تواند گام مهمی برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن در این شهرستان باشد.
کد خبر: ۲۸۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 31 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی با تاکید بر نحوه هزینه کرد اعتبارات از سوی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: لازم است همه دستگاه ها نهایت تلاش خود را برای جهت گذاری صحیح و خدمت رسانی به مردم بکار گیرند.
 
وی افزود: بیکاری و در پی آن مهاجرت مردم در سال های گذشته دو مساله مهمی بودند که سعی شد در کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان به این دو حوزه در بخش تخصیص اعتبارات توجه ویژه شود.
 
مرادحاصلی تاکید کرد: شروع بکار پروژه های پمپاژ آب کشاورزی در دشت های زید، تلخاب، زرانگوش و شهرک ولیعصر می تواند گام مهمی برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن در این شهرستان باشد.
 
وی یادآور شد: دریاچه سد سیمره ظرفیتی بزرگ در بحث اشتغال است که گستره 30 هکتاری این دریاچه فرصت مناسبی برای گرایش به سمت پرورش ماهی و همچنین کنار آبزی پروری است.
 
فرماندار بدره گفت: برای همه افراد متقاضی اشتغال امکان استفاده از این فرصت ها فراهم شده تا با توسعه اشتغال و کار آفرینی، رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه گسترش یافته و از مهاجرت مردم پیشگیری شود.
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام واقع است و در تیرماه سال 1392 در تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان ارتقا یافت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار