معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از سفر رئیس‌کل بانک مرکزی به استان ایلام در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 31 August 2016

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از سفر رئیس‌کل بانک مرکزی به استان ایلام در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، «حشمت‌اله عسگری» در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: بانک‌های عامل استان دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می‌کنند، اعلام کنند تا با پیگیری آن‌ها از طریق رئیس‌کل بانک مرکزی، راه‌حل قانونی برای اجرایی کردن سیاست‌ها و حمایت از واحدهای غیرفعال پیدا شود.

وی ما به هر قیمتی حاضر به اجرای طرح و تولید در جامعه نیستیم بلکه برای همه ما رعایت قوانین و الزام‌های زیست‌محیطی و قانونی و حفظ آن‌ها از ضرورت‌ها استونمی توان به خاطر بی‌توجهی به ملاحظه‌های زیست‌محیطی سلامت مردم را به خطر انداخت.

عسگری اضافه کرد: پایش مستمر محیط‌زیست و رعایت ملاحظه‌های زیست‌محیطی در هنگام اجرای طرح‌های صنعتی در این استان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام بابیان اینکه تولیدکنندگان نباید انتظار داشته باشند که ما قوانین و الزام‌ها را زیر پا بگذاریم، افزود: همه در چارچوب قوانین و وظایف خود برای حفظ سرمایه‌های هنگفتی که در طرح‌های تولیدی هزینه شده و تسهیل درروند فعالیت آن‌ها تلاش می‌کنیم.

عسگری از مجری طرح کشتارگاه دره شهر خواست که ملاحظه‌های زیست‌محیطی را رعایت کند و نسبت به راه‌اندازی تصفیه‌خانه و دفع بهداشتی فاضلاب و بهداشت فردی کشتارگاه با دقت و حساسیت ویژه‌ای با توجه به ارتباط این طرح با سلامت مردم به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از سفر رئیس‌کل بانک مرکزی به استان ایلام در هفته آینده خبر داد و گفت: بانک‌های عامل استان دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می‌کنند، اعلام کنند تا با پیگیری آن‌ها از طریق رئیس‌کل بانک مرکزی، راه‌حل قانونی برای اجرایی کردن سیاست‌ها و حمایت از واحدهای غیرفعال پیدا شود.

وی اضافه کرد: دولت در راستای فرمان‌ها مقام معظم رهبری درصدد حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال پایدار، فعال شدن چرخ‌های صنعت و تولید و رونق و شکوفایی اقتصادی است و در این راه نیازمند همکاری بین بخشی همه قوا و بخش‌های دولتی و خصوصی است


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار