معاون سیاسی فرماندار ایلام گفت: به برکت خون شهدا که ایران به آنها افتخار می کند ملت توانست در مقابل کفر و استکبار ایستادگی کرده و با مقاومت امنیت کنونی را در کشور رقم بزند.
کد خبر: ۲۸۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید کاکی روز چهارشنبه در نشست هماهمنگی برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: هر چند در هشت سال دفاع مقدس یک رژیم بعثی در دشمنی با ما بود اما در واقع قدرت های بزرگ دنیا و استکبار جهانی از او حمایت کردند ولی ملت ایران با مقاومت و توانایی این جنگ را به نفع خود تمام کرد.

وی افزود: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداکاری شهدا و ملتی است که در راه دفاع از مکتب اسلامی، اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن را به خاک ذلت نشاند.

به گفته وی، به برکت خون شهدا که ایران به آنها افتخار می کند ملت توانست در مقابل کفر و استکبار ایستادگی کرده و با مقاومت امنیت کنونی را در کشور رقم بزند.

کاکی یادآور شد: دفاع مقدس مختص زمان خاصی نیست و باید در طول سال یاد و خاطره اش را گرامی و افتخاراتش را برای نسل جدید زنده نگه داریم و پاسخگوی شبهه های دانش آموزان و دانشجویان باشیم.

وی با اشاره به جایگاه رسانه ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: بخش اعظم پیام عظمت و اقتدار نظام اسلامی در این دوران مرهون مجاهدان خبرنگاران است و باید به اهمیت نقش آنها در اطلاع رسانی شفاف بیشتر توجه کنیم.

کاکی با یادآوری برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان افزود: غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، افتتاح یادمان شهدا، بازسازی عملیات عاشورا و انتظام بخشی به این برنامه ها، فرهنگ سازی، فضاسازی از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام هم در این نشست اظهار کرد: یکی از سیاست های اجرایی هفته دفاع مقدس که همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی است ایجاد تعامل با برنامه ریزی دقیق، متنوع و حساب شده و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج آن است.

جعفر منتظری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: محوریت این برنامه ها شعار ایستادگی، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است که امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و خود باوری در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ولایت مداری بکوشیم.

وی افزود: راهبردها و سیاست های اجرایی ارائه شده در هفته دفاع مقدس با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی اجرا خواهد شد.

منتظری برنامه های این هفته را طرح ریزی و اجرا مبتنی بر اقتصاد مقاومتی با توجه ویژه به وحدت و همبستگی دولت و ملت، تبیین نقش انقلاب اسلامی، رهبری، وحدت ملی و ادیان و مذهب ها، استکبار ستیزی بعنوان الگوی نهضت های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن، پرداختن به نقش و تاثیر اقتصاد مقاومتی با نگاه به پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر نمودن تحریم ها و تهدیدهای دشمن و پرداختن به نقش جوانان در عرصه های دانش پژوهی و فناوری اعلام کرد.

نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار ما آماده ایم، برگزار شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار