اهالی شهرستان مرزی دهلران ماه هاست که از دیدن فوتبال روز دنیا محرومند،آنتن شبکه سه در این شهر فوتبال را ممنوع التصویر کرده است و بجای فوتبال، فیلم سینمایی پخش می کند.
کد خبر: ۲۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 07 September 2016
رحمن جابری خبرنگار تابناک ایلام:اهالی شهرستان مرزی دهلران ماه هاست که از دیدن فوتبال روز دنیا محرومند،آنتن شبکه سه در این شهر فوتبال را ممنوع التصویر کرده است و بجای فوتبال، فیلم سینمایی پخش می کند.
 
دیروزدل دهلرانی ها  پشت دیوار چین ماند! همه ی مردم ایران از طریق گیرنده های تلویزیون ،فوتبال ایران وچین را مشاهده کردند،ولی دهلرانی ها بازهم موفق به دیدن این مسابقه فوتبال نشدند  ودرفضای مجازی تا توانستند مطلب نوشتند شاید مسئولین صدا وسیما این مشکل را مرتفع سازند.
 
تعدادی از اهالی دهلران درگفتگو باخبرنگارما از روی آوردن به سمت ماهواره خبر دادند واظهار داشتند :اگر پخش نشدن فوتبال ادامه داشته باشد ناچاریم درمنازل ماهواره نصب کنیم ،زیرا چندین ماه است فوتبال از شبکه سه درشهرستان پخش نمی شود ومسئولین امر هم جواب قانع کننده به مخاطبین نمی دهند ،یا حداقل بابت عدم پخش عذرخواهی ازمردم نمی کنند.
 
کاوریکی از علاقمندان به فوتبال گفت:فیلمهای که هنگام قطع شدن فوتبال از شبکه سه پخش می شود تلخ ترین فیلمهای سینمایی برای ما دهلرانی ها بشمار می آید زیرا دراین ساعت همه علاقمندان به فوتبال درکشور به تماشای این مسابقات نشسته اند.
 
یک مادردهلرانی نیز درگفتگوبا خبرنگار ما گفت:وقتی فوتبال پخش نمی شود بچه هایم بشدت ناراحت می شوند وبه هر دری میزنند تا به تماشای فوتبال بنشینند ،بیم آن دارم به خاطر  دیدن یک بازی  فوتبال ،پای ماهواره به خانه ما باز شود که استدعا دارم صداوسیما هرچه سریعتر به این مهم رسیدگی کند.

یک جوان دانشجو هم اظهار داشت:
وقتی فوتبال از شبکه سه در دهلران پخش نمی شود احساس می کنم ما درجغرافیای این سرزمین قرار نداریم،زیرا فقط در دهلران فوتبال پخش نمی شود.!!

لازم به ذکر است از زمان فوتبال جام ملت های اروپا تا کنون ،شبکه سه در دهلران بجای فوتبال ،فیلم  سینمایی پخش می شود و اهالی دهلران بویژه نسل جوان دل پری از شبکه سه سیما دارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضاییان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
فقط دهلران نیست.در استان همدان شهرستان تویسرکان هم ماه هاست که این فوتبالا قطع میشه..... خدا لعنت کنه باعث و بانیشو.... که این یه دلخوشیم از مردم گرفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
من رفتم ماهواره خریدم تا خیالم راحت باسه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
متاسفم برا مسئولان صدا و سیما که میدونن و میبینن ولی خودشون مخفی میکنن
ما هم خدایی داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار