توسط یک گروه جهادی انجام شد؛
اردوهای جهادی برنامه ای فرهنگی عمرانی است که در طول سالیان اخیر توسط دانشجویان وطلاب بسیجی در روستاهای محروم اجرا می شود،یکی از این گروههای جهادی توانستند درتابستان سالجاری برای نیازمندان بخش محروم هلیلان 5واحد مسکونی احداث نمایند
کد خبر: ۲۹۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 16 September 2016
 یکی از برنامه های بسیار خوبی که در طول سالیان اخیر شاهد اجرای آن در مناطق محروم کشور هستیم ،اعزام گروههای جهادی به این مناطق است ،گروههایی که با اعزام به مناطق محروم کشور ،منشاء خدمات عمرانی وفرهنگی شده اند،یکی از این گروهها به نام گروه جهادی انصار ولایت، درتابستان سالجاری با اعزام به روستاهای محروم بخش هلیلان درشهرستان چرداول ،توانستند دراین روستاها 5واحد مسکونی احداث ودراختیار نیازمندان قرار دهند.
مسؤول گروه جهادی انصار ولایت در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام،با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "حضور یک جوان مومن، متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی در بین مردم؛ مظهر مجسم آیه قرآن است و آنها را به دین به معنویت سوق می‌دهد" ادامه داد: گروه جهادی انصار ولایت که ذیل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ فعالیت می‌کند این دوره از اردوهای جهادی را با نام دوره شهید ابراهیم هادی نام‌گذاری کرده و از تاریخ 18 شهریورماه 95 در بخش هلیلان مشغول به فعالیت است.

وی اضافه کرد: حوزه فعالیت‌های این دوره شامل فعالیت در زمینه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی است که به حول و قوه الهی قصد داریم در زمینه عمرانی پنج واحد خانه محروم در سطح روستاهای بخش هلیلان را ساخته و تکمیل کرده تا افراد نیازمند را صاحب خانه شوند.

ثنایی تصریح کرد: در زمینه فرهنگی جدای از فعالیت‌های درون‌گروهی قصد داریم کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار کنیم و همچنین قرائت دعای عرفه در سطح روستا و با مشارکت مردم روستا و برگزاری مراسم بزرگ یادواره شهدا و دعوت از 54 خانواده معظم شهدای منطقه در دستور کار گروه قرار دارد.

مسؤول گروه جهادی انصار ولایت گفت: در زمینه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی با کمک مردم روستا آموزش‌‌های قالی‌بافی، گلیم‌بافی و ... و همچنین در زمینه اشتغالزایی، اجرای طرح پرورش مرغ ارگانیگ بومی در سطح روستا از برنامه‌های این دوره از اردوهای جهادی گروه جهادی انصار ولایت است.
 
ثنایی با بیان اینکه هدف و اولویت اصلی فعالیت در اردوهای جهادی، کار فرهنگی است گفت: کار اصلی اردوهای جهادی را کار فرهنگی درون گروهی و موضوع خودسازی است و سپس کار فرهنگی برون گروهی و فعالیت در زمینه زدودن معظلات فرهنگی در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال، توجهات حضرت ولی عصر و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و همت بسیجیان غیور و ولایت‌مدار و همت خود مردم منطقه و البته نظر و توجه شهید ابراهیم هادی که این دوره به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شده است، بتوانیم این دوره از اردو را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یوسف کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
شرکت هواپیمائی چارترپرواز ارائه دهنده بلیط ارزان هواپیما به تمامی مسیرهای داخلی وخارجی ازقبیل مشهدکیش هم زیرمجموعه انصارولایت می باشد که عواید حاصل از این صرف نیازمندان می شود.
Www.charterparvaz.com
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار