همکاری 55 مامور (46 شهری و 9 روستایی) و 12 کارشناس متخصص در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکندر ایلام.با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت استان در شهرستان ایلام سکونت دارند لذا حجم زیادی از فعالیت های آمارگیری در حوزه این شهرستان قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوشخبر روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان اظهار کرد: امروز نقش آمار بر کسی پوشیده نیست زیرا با آمار صحیح می توانیم برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای تحقق برنامه های نظام داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت سرشماری افزود: اجرای این طرح از سوم تا 24 مهرماه به روش خود تکمیلی (اینترنتی) انجام خواهد شد که در این روش خانوارها اطلاعات خود را به صورت اینترنتی در سامانه ثبت می کنند و پیش بینی می شود در این مرحله بیش از 40 درصد مردم ثبت نام کنند.

خوشخبر از آغاز مرحله دوم سرشماری از 25 مهرماه بمدت یک ماه خبر داد و گفت: در این مرحله ماموران سرشماری با مراجعه به منازل، سرشماری را با استفاده از ثبت دستی انجام می دهند.


فرماندار ایلام تاکید کرد: تمامی امکانات شهرستان را برای اجرای این سرشماری بکار می گیریم ضمن اینکه مدیران باید اولویت خود را اجرای مطلوب سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار دهند.

خوشخبر یادآور شد: لازم است تمام دستگاه های اجرایی با ستاد سر شماری در شهرستان همکاری کافی داشته باشند تا آمارگیری در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به خوبی انجام شود.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی و از 25 مهر تا 25 آبان به صورت حضوری در سراسر کشور انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
چرا بایستی فقط اعضا مخصوصی جهت سرشماری انتخاب بسن چرا دیگه ثبت نام اینترنتی کردید شما مه می خوایتید ملموران سرشماری را قبیلهای و فامیل وخویش های خودتون بیرید دیگه چرا به جوانان دلخوشی دادید بر چه اساسسی این ۵۵ نفر را انتخاب کردید روز قیامت انشااله جواب ای جوان ها را بدید خدا فقط انتقام این جوانها ی بیمار را از شما پارتی بازها بگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار