استاندار ایلام در خصوص انتخاب فرماندار جدید چرداول:
بدنبال انتصاب پرویز کولانی فرماندار شهرستان چرداول به عنوان فرماندار شهرستان قروه دراستان کردستان ،گزینه های متعددی برای جانشینی وی مطرح شده است ،اما بدون شک بایستی گزینه نهایی را ازمیان این 5چهره جستجوکرد
کد خبر: ۲۹۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 22 September 2016
باتوجه به انتصاب قطعی  پرویز کولانی بعنوان فرماندار شهرستان قروه دراستان کردستان ،گزینه های مختلفی جهت تصدی فرمانداری شهرستان چرداول مطرح است ،گزینه هایی که گمان می رفت تنها براساس گمانه زنی رسانه ها،چهره های سیاسی وفعالان این عرصه برسرزبانها افتاده اند ،اما استاندار ایلام درگفتگو با خبرنگار تابناک تاحدودی براین گمانه زنیها صحه گذاشت تا این فرضیه سیاسی بتواند به تحقق نزدیکترشود
استاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک ایلام گفت:پرویز کولانی تا روزهای آینده رفتنی شده و برای جایگزینی وی5گزینه روی میز دولت قرار دارد.

اگرچه استاندار ایلام بصورت مستقیم به این گزینه ها اشاره ای نداشت ونامی از آنان به زبان نیاورد  اما با مطرح شدن نام آنان ،تلویحا اسامی مطرح شده بعلاوه دو گزینه مجهول را بعنوان گزینه های مطرح جهت سکانداری فرمانداری بزرگترین وحساسترین شهرستان بعد از مرکز استان تایید نمودند.
 یزدان قبادیان،مراد یگانه ، یاسر مامی و دوگزینه چهارم مجهول افرادی هستند که گمانه زنی ها در مورد انتصاب آنها به عنوان فرماندار چرداول شدت گرفته است.
مروارید در خصوص افرادی که مطرح شده اند گفت: فعلا از بردن نام شخص خاصی خودداری کرده و تنها به ذکر این خبر اکتفا میکنم که پنج نفر به عنوان گزینه های تصدی پست فرمانداری چرداول مطرح بوده و دولت در آینده ای نزدیک یکی از آنها را معرفی خواهد کرد.
استاندار ایلام ادامه داد: چرداول یکی از مهمترین شهرستانهای استان و در عین حال پرجمعیت ترین آنها نیز می باشد.از این رو حساسیتها برای انتخاب فرماندار آن بسیار زیاد است.
مروارید تغییرات مدیریتی در استان را عادی دانست و گفت: به هر حال همیشه و به علل مختلف تغییرات مدیریتی صورت گرفته و این حق طبیعی دولت است.وی ادامه داد:ایجاد تغییرات در بین فرمامداران برخی شهرستانها که در روزهای قبل عنوان شد نیز در دستور کار دولت قرار دارد.
پرویز کولانی در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم فرماندار چرداول شده و بعد از گذشت سه سال با جابجایی صورت گرفته به عنوان فرماندار قروه در استان کردستان انتصاب شده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
باتوجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ومهمترازآن انتخابات پرچالش شورای شهر قطعا بایدفردی مقتدروتوانمندبرای این شهرستان انتخاب شوددرغیراین صورت چالشی بزرگ پیش روی استاندارودولت دکترروحانی قرارداردامیداست به جای توجه به غوغاسالاری های رسانه ای ولابی گری های افرادی خاص برای تصدی این مسولیت فردی شایسته ٬مقتدر ٬توانمندوموردقبول اکثریت مردم ونهادهای شهرستان والبته حامی عملی دولت درعملکردقبلی انتخاب شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار