خبرتکراری روز
خبرتکراری امروز که درعین تلخی برای همه عادی شده این است که جاده های ایلام در 24ساعت گذشته 2نفر را به کام مرگ کشانیده اند
کد خبر: ۳۰۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 24 September 2016
گویا حوادث مرگبار رانندگی حالا حالاها دست از سر جادهای استان بر نمی دارند،جاده های پر مخاطره ای که در جای جای استان ایلام پراکنده شده وهر هفته بعنوان عامل اصلی منشاء  بروز حوادث ناگوار رانندگی ؛حوادث تلخی را رقم می زنند.
 
به گزارش تابناک ایلام،گرچه در تشدیدحوادث رانندگی وپرکشیدن هموطنانمان درجای جای استان ایلام ،نبایستی نقش بی احتیاطی وعدم توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی وهمچنین خودروهای پرشمار غیر استاندارد میهنی را نادیده گرفت،اما آنچه که دراین بین بیشتر از سایر عوامل نقش آفرینی می کند ،جاده های غیراستاندارد ومخوفی است که با وضعیت موجود بایستی عنوان جاده های مرگ به آنها اتلاق شود.

در حوادثی مشابه حوادث تکراری هفته های گذشته در 24ساعت گذشته دو حادثه رانندگی در دو نقطه مختلف استان ،جان دونفر از هم استانی هایمان را گرفت .
 
درحادثه اول یک دستگاه کامیون کمپرسی که از آبدانان به سمت میمه در حرکت بود در 15 کیلومتری میمه و در منطقه میانه دار به دره سقوط کرد که در این حادثه راننده کامیون جان خود را از دست داد.
هنوز از علت این حادثه رانندگی که شامگاه جمعه روی داد گزارشی ارائه نشده ولی دلیل آن از سوی پلیس و دستگاه قضایی شهرستان دهلران در دست پیگیری است.
این حادثه رانندگی در حوزه استحفاظی شهرستان دهلران بوده است.
جاده ارتباطی آبدانان - میمه یکی از مسیرهای مواصلاتی پرتردد و سخت گذر و همچنین پر حادثه در جنوب استان ایلام است که به علت نبود عوامل پلیس راه و پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر هر سال تعدادی از مسافران در این جاده دچار حادثه شده و برخی کشته و جمعی نیز مجروح شده و خسارت مالی زیادی نیز در این حوادث بجای می ماند. 
 
درحادثه دوم نیز یک دستگاه سواری پیکان که از مسیر ایلام به دره شهر در حرکت بود  درحوالی تنگه رازیانه از جاده منحرف ودر دره  رازیانه  سقوط کرد که دراین حادثه رانندگی راننده سواری پیکان در دم جان باخت.
 
محور مواصلاتی ایلام دره شهر نیز یکی از جاده های کوهستانی و پرمخاطره ایست که هر از چندگاهی حوادث ناگوار رانندگی درآن به وقوع می پیوندند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار