با توجه به تاکید فراوان اولیای الهی مبنی بر اقامه فریضه نورانی و الهی نماز اول وقت بصورت جماعت، ترتیبی اتخاذ شود که در استانداری و واحدهای تابعه همکاران بتوانند در نماز جماعت باشکوه حضور یابند.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 24 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت اله عسگری در این ابلاغیه آورده است ، با توجه به تاکید فراوان اولیای الهی مبنی بر اقامه فریضه نورانی و الهی نماز اول وقت بصورت جماعت، ترتیبی اتخاذ شود که در استانداری و واحدهای تابعه همکاران بتوانند در نماز جماعت باشکوه حضور یابند.

در این متن به همه حوزه های کاری اعلام شده که حتی المقدور از برگزاری جلسات اداری در ساعاتی که با اذان ظهر و عصر مقارن است، جلوگیری شود و به همکاران ابلاغ شود که به حرمت نماز بمدت 20 دقیقه هنگام پخش اذان ضمن تعطیلی امور اداری، در نماز اول وقت حضور پیدا کنند.

انجام امور اداری و کار ارباب رجوع به نحو احسن پس از اقامه نماز از دیگر تاکیدهای معاون استاندار ایلام به کارکنان استانداری در طول ساعات اداری است.

این اقدام در راستای توجه به فریضه الهی نماز و اهمیت آن و همچنین سالم سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ نمازجماعت در حال انجام است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار