طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و بازگشایی مدارس در هنرستان فاطمیه استان ایلام امروز با حضوز استاندار ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 24 September 2016
  طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و بازگشایی مدارس در هنرستان فاطمیه استان ایلام امروز با حضوز استاندار ایلام برگزار شد.
 
 
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز شنبه گفت: چنانچه جنگ علیه ایران اسلامی تحمیل شود همه ملت به پا خواسته و مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان افزود: مردم استان ایلام به کسب علم و دانش علاقه خاصی دارند و از نظر آمار دانشجویان و دانش آموزان در ردیف استان های برتر کشور هستند.

استاندار ایلام با اشاره به علاقه دانش آموزان استان برای تحصیل در رشته تجربی تاکید کرد: کشور به مشاغل و فرصت های فنی نیز نیازمند است بنابراین هدایت دانش آموزان به سوی این رشته ها باید گسترش پیدا کند.

مروارید با اشاره به آغاز مرحله اینترنتی شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دانش آموزان خواست والدین خود را برای مشارکت در این طرح تشویق و ترغیب کنند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای استخدام در کشور و اینکه از پذیرش زنان در برخی رشته ها ممانعت بعمل آمده است، گفت: رئیس جمهوری دستور توقیف این استخدام ها را صادر کرده و بر رعایت حق برابر میان زنان و مردان تاکید کردند.

فرماندار ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه جامعه ای پویا است که دارای آموزش و پرورش قوی و نیرومند مجهز و تحصیل کرده باشد، گفت: معلمان با دلسوزی هر چه تمام زمینه را برای آموزش مطلوب و تربیت نسل جوان بیش از پیش فراهم کنند.

آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و زنگ آغاز هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن روز شنبه با حضور استاندار ایلام، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ایلام در هنرستان فاطمیه برگزار شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار