استاندار ایلام گفت: سیر تکاملی دانشگاه ایلام نیز از نظر عمرانی و هم آموزشی و هم از نظر کسب درجات و موفقیت‌ها در حال انجام است که روند بسیار خوبی نیز داشته است
کد خبر: ۳۰۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 24 September 2016

  استاندار ایلام گفت: سیر تکاملی دانشگاه ایلام نیز از نظر عمرانی و هم آموزشی و هم از نظر کسب درجات و موفقیت‌ها در حال انجام است که روند بسیار خوبی نیز داشته است

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهیان استان ایلام با حضور وزیر علوم اظهار داشت: ما در کشور 33 هزار شهید دانش‌آموز و چند 10 هزار شهید دانشجو داشته‌ایم.

وی افزود: وظیفه و سیاست ما همچنین سیاست دولت یازدهم این است که تمام مسائل را با تعامل و مذاکره عزتمندانه برطرف کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید محلی برای انسان‌سازی و محلی برای فعالیت تمامی حزب‌ها باشد افزود: دانشگاه محل تحصیل است اما دانشجو به مسائل سیاسی نیز می‌پردازد.

وی گفت: دانشگاه نماد خدمت جمهوری اسلامی است و باید دانشجویان نیز با تلاش در راه به دست آوردن علم و توسعه کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مروارید خاطرنشان کرد: سیر تکاملی دانشگاه ایلام نیز از نظر عمرانی و هم آموزشی و هم از نظر کسب درجات و موفقیت‌ها در حال انجام است که روند بسیار خوبی نیز داشته است.

وی افزود: با تلاش دانشجویان و توجه مسئولان امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد باشیم که دانشگاه ایلام در رتبه‌بندی جزو 10 دانشگاه برتر کشور باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: آغاز هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم کشور و به ویژه مردم مرزنشین و مردم خوب و ولایتمدار استان ایلام تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: مردم استان ایلام در زمان هشت سال دفاع مقدس با شجاعت از مرز و بوم خود دفاع کردند و خانه‌های خود را هرگز ترک نکردند.

مروارید عنوان کرد: ما هیچ وقت آغازگر جنگ نبوده و نیستیم و اگر جنگی نیز رخ دهد آن را به دفاع مقدس تبدیل می‌کنیم و هر قدرتی را سر جایش می‌نشانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار