این طرح از طرح های موفق هلال احمر است که همه ساله با همت خیرین و داوطلبان در آستانه سال تحصیلی جدید در سطح مدارس شهرستان ایوان اجرا می شود.
کد خبر: ۳۰۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدی روز شنبه اظهار کرد:این طرح در سال جاری به شکل های مختلف از قبیل تهیه بسته های لوازم التحریر و توزیع در مناطق و روستاهای محروم انجام می گیرد و امیدواریم در سال جاری با حمایت خیرین و داوطلبان خانواده های بیشتری را نسبت به سال های گذشته تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

محمدی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح دانش آموزان محروم و بی بضاعت هستند، یادآور شد: از تاریخ 28 تا 30 شهریور ماه با برپایی چادرهای هلال احمر برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان عموم مردم در این امر خیر مشارکت کردند.

مدیر جمعیت هلال احمر ایوان همچنین از توزیع80 قلم نوشت افزار و یونیفرم بین دانش آموزان محروم در 2 مدرسه روستای بخش مرکزی و چهار مدرسه روستای بخش زرنه در مقطع ابتدایی این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبرداد.

محمدی تاکید کرد: طرح ارمغان مهر به صورت نمادین روز دوشنبه پنجم مهر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در 2 مدرسه ابتدایی اجرا می شود و کمک های جمع آوری شده مردمی و خیرین به مدیران مدارس تحویل و بین دانش آموزان توزیع می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار