کد خبر: ۳۰۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 25 September 2016

جانشين انتظامي استان ايلام با اشاره به تدارک ويژه پليس در آستانه بازگشايي مدارس به والدين توصيه کرد در خريد هاي اين ايام مراقب سارقان باشند.

سرهنگ "حسن کاظمي "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: پليس با افزايش گشت هاي خود در اطراف مدارس و ساماندهي سرويس مدارس تمهيدات مناسبي را براي شروع سال تحصيلي تدارک ديده است.

وي با تاکيد بر اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيکي در اين ايام از خانواده ها خواست در انتخاب سرويس مدارس فرزندان خود حساسيت ويژه اي داشته باشند.

جانشين انتظامي استان ايلام در ادامه به حجم بالاي مردم در بازار براي خريد هاي آغاز سال تحصيلي اشاره کرد و گفت: والدين سعي کنند تا حد امکان از حمل زياد پول نقد خودداري کرده و براي خريد از کارت هاي عابر بانک استفاده کنند.

اين مقام مسئول با اشاره به برنامه ريزي و هماهنگي براي تردد آسان و ايمن دانش آموزان در سال تحصيلي جديد بر ضرورت استفاده از سرويس هاي مدارس که داراي مجوز رسمي و معتبر هستند، تاکيد کرد.

سرهنگ کاظمي تصريح کرد: پليس راهنمايي و رانندگي برنامه ريزي لازم را براي ساماندهي حمل و نقل دانش آموزان انجام داده است.

وي اظهارکرد: در حوزه انتظامي، امنيت نيز براي مراقبت بهتر از مدارس اقدامات مناسبي انجام گرفته تا آغاز سال تحصيلي خوبي را براي دانش آموزان شاهد باشيم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار