امروز یک شنبه چهارم مهرماه طی مراسمی با حضور استاندار ایلام ،علی متانت به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام معرفی و از خدمات مجتبی بیاتی تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۳۰۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز یکشنبه در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور اظهار کرد: راه اندازی پرواز ایلام - نجف از مهمترین درخواست های استان ایلام است که امیدواریم تمهیدات لازم برای راه اندازی این خط پروازی در اسرع وقت انجام شد.

وی افزایش تعداد پروازها، تکمیل و راه اندازی سالن پروازهای خارجی و راه اندازی پرواز ایلام - نجف را از مهمترین اولویت های کاری مدیریت فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور نیز در این دیدار مردم ایلام را شایسته خدمات بهتر و بیشتر دانست و تاکید کرد: همه سعی شرکت فرودگاه های کشور ایجاد بستر برای افزایش خدمات به مردم است.

رحمت اله مه آبادی گفت: تلاش می کنیم نیازهای استان ایلام را با توجه به شرایط در حوزه افزایش پروازها با همکاری و تعامل ایرلاین ها تامین کنیم.

وی
مدیر جدید فرودگاه ایلام را فردی باتجربه و دارای تحصیلات تخصصی در این حوزه معرفی کرد که تجارب ارزنده ای در این ارتباط دارد.


مجتبی بیاتی بعنوان مدیر جدید فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه معرفی و منصوب شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار