بیمارستان 361 تختخوابی ایلام در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع و زیر بنای 141 هزار متر مربع در 9 طبقه و در 2 فاز اجرا می شود.
کد خبر: ۳۰۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل راه و شهرسازی ایلام روز یکشنبه در جریان بازدید دکتر سعید نمکی از این طرح اظهار کرد: فاز نخست این پروژه سال 88 آغاز شده و 190 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز از سال 94 پس از سفر دکتر روحانی آغاز شد و در طول 2 سال اخیر شاهد سرعت بخشی در روند اجرای آن هستیم.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 38 درصد و پیشرفت ریالی آن را 44 درصد اعلام کرد و گفت: 150 نفر نیروی مهندسی و کارگری هم اکنون در مراحل ساخت این بیمارستان مشغول بکار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: 900 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این پروژه نیاز است و در صورت تامین آن تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.


** بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه از بیمارستان آیت الله طالقانی ایلام

همچنین سعید نمکی در ادامه به همراه استاندار ایلام از مراحل طرح توسعه بیمارستان آیت اله طالقانی شهر ایلام بازدید کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان این بازدید گفت: 24 تخت بستری، چهار تخت آی سی یو و هشت تخت ان آی سی یو در چارچوب این طرح به این مجموعه درمانی اضافه خواهد شد.

دکتر علی دل پیشه افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است و در صورت تامین تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره داری می رسد.

وی یادآور شد: تمام کادر درمانی و اداری این بیمارستان را خانم ها تشکیل می دهند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار