از مجموع کل بیمه شده های استان 68 هزار و 115 نفر را کارکنان دولت، 239 هزار نفر روستایی و عشایری و 43 هزار و 245 نفر را بیمه ایرانیان تشکیل داده اند.
کد خبر: ۳۰۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر نورالدین رحیمی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد:کار اصلی سازمان بیمه سلامت ایرانیان را خدمات رسانی دانست و افزود: یکی از اصلی ترین اهداف این سازمان تامین منابع مالی پایدار برای ارائه خدمات مطلوب و کاهش ریسک بیماری در افراد بیمه شده است.

رحیمی با اعلام اینکه 38 میلیون نفر در سطح کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند، یادآور شد: هدف دولت بهره مندی همه افراد تحت پوشش بیمه از خدمات یکسان در سراسر کشور است و افراد با درآمد مالی پایین درکمترین زمان تحت پوشش این بیمه درمانی قرار گرفته و از خدمات این سازمان استفاده کنند.

رحیمی گفت: با آغاز طرح بیمه سلامت در دولت یازدهم و با دستور رئیس جمهور 11 میلیون فرد فاقد بیمه تحت پوشش قرار گرفتند وتا کنون نیز با افزایش بیمه شدگان در این حوزه خدمات گسترده ای به این افراد ارائه شده است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام با اعلام این موضوع که سالانه یک هزار میلیارد ریال در حوزه بیمه سلامت هزینه می شود گفت: بیشترین بدهی این سازمان در بخش دانشگاه علوم پزشکی و معادل 130 میلیارد ریال بود که این رقم اکنون به 100 میلیارد ریال رسیده است و در صورت تزریق اعتبار در مهرماه سال جاری در کمترین زمان این بدهی ها کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: همه افراد جامعه باید از خدمات یکسان بهره برده و مطالبات خود درهمه بخش ها از جمله بیمه سلامت را خواستار شوند و این سازمان نیز پذیرای انتقادات و خواسته های آنها است حوزه رسانه نیز باید وظیفه قانونی خود را در خصوص اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات دولت انجام دهد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار