با توجه به حجم قابل توجه تردد افراد در ایام اربعین از این مرز بین المللی نیازمند توسعه و ارتقای خدمات تلفن همراه در مرز بین المللی مهران هستیم.
کد خبر: ۳۰۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 26 September 2016
 سال گذشته در ایام اربعین 39 میلیون مکالمه در استان ثبت شد که 56 درصد از این مکالمه ها مربوط به شماره های همراه اول، 26 درصد مخابرات استان و مابقی مربوط به شماره های ایرانسل بوده اند.
 
 به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  روز دوشنبه خواستار فراهم شدن خدمات مناسب برای سهولت دسترسی افراد در ایام اربعین امسال به خدمات تلفن همراه شد و گفت: سال گذشته به دلیل نبود زیرساخت ها مشکلاتی در این زمینه وجود داشت.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بیشتر افراد شماره اعتباری داشتند بیشتر برای دریافت خدمات خرید شارژ به دفاتر مراجعه می کردند.



بیرامی یادآور شد: باید تدابیری اندیشیده شود که امسال سطح خدمات تلفن همراه را برای بیش از 2 میلیون نفر فراهم آوریم تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های توسعه ای در حوزه فناوری و ارتباطات یکی از نیازهای اساسی و از اولویت های نخست استان ایلام محسوب می شود که باید مورد توجه مسئولان کشوری و ارشد استان به منظور تامین اعتبار اجرای این قبیل طرح ها باشد.

وی ادامه داد: تحقق این مهم و توسعه این بخش نیازمند حمایت های ملی از استان ایلام بوده که این فرآیند تنها با کمک نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد کشور و استان قابل تحقق است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تدابیر اندیشیده شده در سال جاری در ایام اربعین برای تردد زوار و سطح دسترسی آنان به خدمات تلفن همراه مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 2 میلیون نفر در ایام اربعین حسینی از طریق مرز رسمی مهران به دلیل برخورداری از مزیت امنیتی و کوتاهی مسافت به اماکن زیارتی عراق تردد می کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار