اکیپ شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۳۰۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 26 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری روز دوشنبه اظهار کرد: این اکیپ ها در گشت های مستمر خود موفق به شناسایی تعدادی انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شدند که این انشعابات غیر مجاز بلافاصله قطع شد.
 
 تعداد کل مشترکان آب روستایی استان 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک را بخش مسکونی تشکیل داده است.
 
 
تیموری تاکید کرد: این انشعابات غیر مجاز بیشتر در حوزه های خانگی، دامداری ها، آبیاری باغ ها و گلخانه ها استفاده می شد که این امر ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب سالم و بهداشتی، باعث افت فشار شبکه توزیع آب روستایی بود.
 
وی از شناسایی و قطع بیش از 500 انشعاب غیر مجاز در سال گذشته در سطح روستاهای این استان خبر داد و یادآور شد: بازرسی از انشعابات در سطح استان و روستاها از سوی کمیته بررسی تخلف انشعابات آبفار این استان به صورت مستمر ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام اضافه کرد: باید برخورد قانونی با متخلفان اعمال شود و فرهنگ صحیح استفاده از انشعابات و اموال عمومی از طریق رسانه ها در جامعه نهادینه شود.
 
وی با اشاره به انشعاب های غیر مجاز آب در سطح استان و عزم این شرکت برای برخورد با متخلفان گقت: در آینده ای نزدیک با توجه به تمهیدات دیده شده تمام انشعاب های غیر مجاز آب قطع و با متخلفان برخورد جدی مطابق قانون صورت می گیرد.
 
مدیر عامل شرکت آبفار ایلام افزود: این افراد با استفاده غیر مجاز از منابع آبی بیت المال حق سایر شهروندان را پایمال می کنند که در این زمینه شرکت آبفار استان وظیفه خود می داند مطابق قانون با این متخلفان و سودجویان برخورد کند.
 
تیموری اضافه کرد: روستاییان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس گویای 1523 یا سامانه پیامکی 30004618464646 مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
 
منابع تامین آب روستایی ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن را چشمه ها و 61 مورد را چاه و قنات تشکیل داده است/م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار