وزیر کشور تاکید کرد: زائران اربعین حسینی کربلای معلی (ع) نباید بدون داشتن روادید معتبر به مرز مراجعه کنند .
کد خبر: ۳۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 27 September 2016
به گزارش تابناک ایلام، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران یاد اوری کرد: در اربعین امسال باید تدابیر لازم از مبدا اندیشیده شود تا هیچ شخصی بدون داشتن روادید به مرزهای تعیین شده مراجعه نکند تا خللی در روند رفت و برگشت زایران ایجاد نشود.
وزیر کشور با یاد اوری اینکه در ایام اربعین سال گذشته تعداد زیادی از زائران اتباع سایر کشورها بدون روادید به مرز امده و قصد عزیمت به عراق و کربلای معلی را داشتند که موجب اختلال در تردد دیگر زائران نیز شده بود اضافه کرد: هماهنگی لازم با مقامات عراقی برای تامین روادید اتباع سایر کشورها صورت گرفته تا با کمترین مشکل روند اعزام این زایران انجام شود.
وزیر کشور گفت: اطلاع رسانی در خصوص نحوه ثبت نام اخذ ویزا و آداب سفر توسط رسانه ها باید به درستی و به موقع صورت گیرد و باید این سفرها منحر به توسعه اخلاقیات معنویت ایثار تعاون در جامعه شود.
وی که امروز از روند انجام تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه بازدید می کرد فعالیت های صورت گرفته برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز کنگره عظیم اربعین حسینی را خوب عنوان کرد و درعین حال بر تامین برخی نیازها و رفع کاستی های احتمالی تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار