اراذل و اوباش و تمام کسانی که به هر نحوی برای مردم ایجاد حس ناامنی کرده و اوقات خود را به رفتارهای غیر اخلاقی می گذرانند تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و هیچگونه رفتار مخل نظم و امنیت قابل گذشت و عفو نخواهد بود.
کد خبر: ۳۰۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 28 September 2016


تابناک ایلام::سردار نورعلی یاری در نشست به مناسبت هفته ناجا عنوان داشت:شعار کلیدی هفته ناجای امسال همه با هم تلاش برای امنیت بوده و ماهیت این شعار تاکید بر اهمیت امنیت در جامعه است.

یاری ادامه داد: برنامه های مختلفی برای اجرا در هفته ناجا تدارک دیده و مهمترین آنها برگزاری دعای ندبه و شرکت در نماز جمعه ، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیرو های نظامی و انتظامی, دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان, اجرای برنامه های فرهنگی و رزمی ویژه مدارس، همایش پلیس و اصناف ، حضور همکاران در مدارس و مساجد، همایش ایلات و سران طوایف، برگزاری نشست با مسئولان قضایی استان و ... از مهمترین این برنامه ها می باشند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: 107 درصد از قتل های صورت گرفته در سال گذشته کشف و افراد مجرم دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: در مقوله شرارت و زور گیری 31 درصد و در خصوص سرقت های مهم 3 درصد کاهش وقوع داشته ایم.

یاری ادامه داد: با تعداد متوفیان ناشی از تصادفات جاده ای و درون شهری استان ایلام نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است. همچنین در 6 ماهه اول سال 95 تا کنون 63 نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست داده و از این تعداد 56 نفر در جاده های بین شهری فوت کرده اند.

هرساله از 13 لغایت 18 مهر ماه هفته ای به نام هفته ناجا نامگذاری شده و در این هفته توانمندی ها و دست آوردهای جدید ناجا برای مردم تشریح می گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار