معاون وزیرراه:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مرز مهران را در زمره مرزهای برتر کشور از نظر حمل و نقل کالا و مسافر برشمرد.
کد خبر: ۳۰۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 28 September 2016
 معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مرز مهران را در زمره مرزهای برتر کشور از نظر حمل و نقل کالا و مسافر برشمرد.
به گزارش تابناک ایلام، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در مراسم تکریم از خدمات مهرداد جهانی- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان- و معارفه آقای نوراله دلخواه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان –  که با حضور حسین کلانتری- معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام صورت گرفت، مرز مهران را در زمره مرزهای برتر کشور از نظر حمل و نقل کالا و مسافر برشمرد.
وی در خصوص خدمات رسانی در مرز مهران به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین اظهار داشت: مرز مهران برای تردد حدود 20 هزار مسافر طراحی شده است، اما در ایام اربعین روزانه حدود 250 هزار نفر از مرز تردد می نمایند. لذا طبیعی است که نمی توان خدمات مطلوب را به زائرین ارائه نمود.
کشاورزیان با اشاره به این نکته که بیش از 60 درصد زائرین در ایام اربعین از مرز مهران به کشور مراجعت می نمایند، ابراز داشت: امکانات و زیرساخت های استان ایلام در حد زیرساخت های استان خوزستان نیست، که امیدواریم با تزریق اعتبارات ملی، کیفیت زیرساخت ها را در استان ایلام ارتقاء دهیم.
وی همچنین با اشاره به این نکته که استفاده مسافران از حمل و نقل عمومی به دلیل تمایل خانواده ها به استفاده از خودروهای شخصی، روند کاهشی دارد، اظهار امیدواری کرد بتوانیم خدمات باکیفیت تری را به مسافران ارائه نمائیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار