عاشورا در قلب ملت ایران است
حضرات نگران و دلواپس گویا موضوع با اهمیت شعور ملت ایران را فراموش کرده و به مانند سیر و سرکه خروش میزدند. ولی این مهم را فراموش کرده اند که مردم بسیار بیشتر از آنها به مراسمات عزاداری حسین (ع) ارادت داشتند و این را در عمل اثبات کردند.
کد خبر: ۳۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 15 October 2016

تابناک ایلام::از فروردین ماه 95 که قرعه کشی مرحله مقدماتی بازیهای فوتبال جام جهانی 2018 روسیه انجام شد، دلواپسان دین و دنیا و آخرت ملت ایران به جوش و خروش افتادند. از لحظه ای که قرعه بازی رفت ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به روز تاسوعای حسینی و ساعت 18:15 دقیقه افتاد دلواپسان آخرت ملت 85 میلیونی ایران دست به کار شده تا هم بهشت را برای ملت ایران بخرند و هم اجازه ندهند خدای ناکرده عزت حسینی مورد اهانت قرار گیرد.

در هرجا و موقعیتی که بودند فریادبرآورده و خواستار جابجایی تاریخ بازی و یا عدم برگزاری آن شدند. برخی پا را فراتر گذاشته و خواستار عدم حضور ایران و اعلام نتیجه 3 بر 0 به سود کره جنوبی شدند.

بازار اظهار نظر ها در تریبون های مختلف داغ بود و بعضا در خیابانها این موضوع را بهانه کرده و موتور سوارهای خود را برای نمایش قدرت به خیابانها کشانده و اعتراض خود را اینگونه نشان دادند.

این نگرانی به بعضی تریبون های نماز جمعه هم کشانده شد و ائمه ی جماعات برخی شهرستانها هم عکس العمل نشان دادند.

به هر حال هر کس به وسیله ای خود را نسبت به هتک حرمت به ایام عزای اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش دلواپس تر و نگرانتر از دیگران نشان می دادند.

ولی تنها چیزی که در این بین در عین اهمیت بالا نادیده گرفته شد، شعور بالا و درک صحیح مردم از شرایط روز و ارادت قلبی ملت ایران به محرم و عاشورا بود.

حضرات نگران و دلواپس گویا موضوع اهمیت شعور ملت ایران را فراموش کرده و به مانند سیر و سرکه خروش میزدند. ولی این مهم را فراموش کرده اند که مردم بسیار بیشتر از آنها به مراسمات عزاداری حسین (ع) ارادت داشتند و این را در عمل اثبات کردند.

ملت ایران برای هزارمین بار نشان دادند که در مسائل دینی و ارادت به اهل بیت و پشت سر ولایت فقیه بودن از همه این دلواپسان مقیدتر و معتقدتر بوده و نیاز ندارند که کسی راه درست را به آنها نشان دهد.

حضور اکثریت تماشاگران با لباس مشکی و احترام کامل آنها به عزای حسین (ع) و سینه زنی و مداحی آنها در چندین ساعت حضور در ورزشگاه آزادی به عینه نشان داد که شعور ملت ایران و اعتقادات این عزیزان جای نگرانی و دلواپسی ندارد.

ملت ایران با اثبات ارادت قلبی خود به اهل بیت نشان دادند که پذیرش اسلام و مذهب تشیع از سوی ایرانیان با آغوش باز و اجباری نبوده و این پذیرش قلبی و کاملا عقلانی بوده است.

باید حضرات نگران این مهم را درک کنند که حرکت در خلاف مسیر اصلی ملت و نظام با ژست دلواپسی برای دین و دنیا و آخرت مردم در جامعه ی امروز ما پذیرفتنی نیست.

ولی فقیه زمان ما که مورد قبول و حمایت همه ملت است در این روزها به بهترین نحو امامت و رهبریت خویش را به جای آورده و لزومی ندارد دلواپسان انگشت شمار از مقام رهبری پیشی بگیرند. مردم ما در عمل و رفتار بزرگی که در روز بازی ایران و کره نشان دادند اثبات کردند در اعتقادات دینی و ارادت قلبی به اهل بیت از همه دلواپسان نمادین جلوتر حرکت می کنند.

به هر حال بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا یک درس بزرگ برای افراد همیشه نگران به همراه داشت. این عزیزان باید برای شلوغ کاری های خود مسیر دیگری را انتخاب کرده و از دین و دنیا و آخرت ملت ایران مایه نگذارند. ملت ایران نیازی به قیم دلواپس نداشتند و این شعور بالای آنهاست که شاهکار استادیوم آزادی را رقم زد.

در عاشورای 88 هم کسانی که بی حرمتی کردند از این ملت نبودند، زیرا همین ملت جواب آنها را در 9 دی ماه 88 با لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب داد.

این رفتارهای دلواپس گونه که دکانی شده برای توهین به شعور بالای ملت ایران باید در یک جایی قطع شده و به پایان برسد. این رفتارهای نادرست هیچ منفعتی برای جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته و به نوعی حرکت در مسیر خواسته های دشمن است.

مردم با حضور عاشورایی خود در بازی ایران و کره و تشویق بازیکنان تیم ملی متناسب با ایام حزن و اندوه ، درس بزرگی به دلواپسان مدام نگران دادند.مردم به این عزیزان یاد دادند که شعور عاشورایی ملت ایران بسیار بیشتر از افرادی است که با این رفتارها شعور مردم را نادیده میگیرند.
لازم به ذکر است که ذکر کلمه دلواپس هیچ ربطی به کلیدواژه دلواپس که این روزها توسط حامیان دولت زیاد استفاده می شود نداشته و این دلواپسان و آن دلواپسان در جاهایی دیگر اشتراکی اگر دارند به ما ارتباط چندانی ندارد.
بازی بسیار حساس ایران و کره جنوبی در شرایطی با برد شیرین ایران به پایان رسید که ملت ایران با حضور عاشورایی خود ، تیم ملی را تشویق به خلق حماسه ی حسینی دیگر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار