سرانه ورزشی این شهرستان اکنون به ازای هر نفر 60 سانتی متر است که البته در مقایسه با میانگین کشوری پایین بوده و نیازمند توسعه است.
کد خبر: ۳۱۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 17 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ رحم خدا شیخ محمدی روز دوشنبه  اظهار کرد: تعداد ورزشکاران دائمی این منطقه و دارای کارت بیمه حدود یک هزار نفر است که در رشته های فوتبال، کشتی، والیبال، هندبال و ورزش های رزمی فعالیت می کنند و حدود 2هزار و پانصد نفر نیز به صورت غیر سازمان یافته و فصلی به فعالیت های ورزشی مشغولند.

وی گفت: چهار سرسرای ورزشی به انضمام یک زمین چمن فوتبال میزبان ورزشکاران شهرستان است که با توجه به پراکنش وتوزیع جمعیت، سرانه ورزشی در بخش هندمینی با حدود 10 سانتی متر به ازای هر نفر، نیازمند توسعه و بهبود بیشتری است.


شیخ محمدی با اشاره به اعزام 200 نفر از ورزشکاران این شهرستان به مسابقات گوناگون افزود: 20 نفر از این ورزشکاران موفق به کسب عنوان های استانی، ملی و بین المللی شده اند.

رییس اداره ورزش وجوانان بدره خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر نهادها ی این شهرستان با این اداره شد و اظهار کرد: بخش خصوصی و ادارای که در حوزه ورزش فعالیت دارند باید با هماهنگی و کسب دیدگاه های کارشناسان این اداره اقدام به ساخت فضاها یا انجام فعالیت کنند تا بتوان بازدهی و عملکرد بهتری را شاهد بود.

شیخ محمدی افزود: با هدف فراگیر شدن ورزش و توسعه و ترویج آن بین قشرهای مختلف این شهرستان، قرار گرفتن هزینه ورزش در بین سبد اقتصادی خانواده ها و کسب روحیه نشاط و شادابی به ویژه در بین خانواده ها و کارمندان، امسال همایش ها و پیاده روی های خانوادگی متعدد و همچنین 200 مورد مسابقه ورزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: نوجوانان و جوانان بدره، همانند دیگر ورزشکاران استان، دارای استعداد و توانایی بالایی در رشته های مختلف ورزشی هستند که لازم است با استعدادیابی و توان سنجی مناسب، راه را برای موفقیت آنان هموار کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار