این فرد 30 ساله که صبح دیروز به همراه پدر خانمش برای گردش به مناطق عشایری سنگ بهرام مورموری آمده بود، به علت ناآشنایی با این منطقه از مسیر منحرف و مفقود شده بود.
کد خبر: ۳۱۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 17 October 2016
به گزارش  تابناک ایلام ؛ حجت هادیزاده روز دوشنبه اظهارکرد: پس از اعلام خبر گمشدن این فرد جمعی از کارکنان ادارات ، نیروهای انتظامی ، امدادگران جمعیت هلال احمر، نیروهای بسیج و 200 نفر از مردم شهر و روستاهای مورموری برای یافتن این فرد با امکانات شخصی و اداری به مناطق اطراف اعزام و به جستجو پرداختند.

بخشدار کلات مورموری اضافه کرد: تلاش برای یافتن این شخص که اهل سرابباغ آبدانان است، از ساعت چهار بعد از ظهر روز گذشته در مناطق سنگ بهرام، تپه حمام، دلپری، سگر، عین خوش و گچ زاغ آغاز شد و پس از 11 ساعت تلاش و تجسس ، ساعت سه بامداد امروز در منطقه گچ زاغ در پنج کیلومتری جنوب غرب مورموری توسط نیروهای امداد مردمی پیدا شد و از مرگ حمتی نجات یافت.

هادیزاده گفت: فرد گمشده بر اثر گرما زدگی شدید، کسالت جسمی ، خستگی و کوفتگی و گرد وغبارهای ناشی از طوفان منطقه به شدت آسیب دیده بود که پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی بهبود یافت.

منطقه سنگ بهرام آبدانان با طبیعت خشک و خشن، تپه های بلند و دره های عمیق و طویل در 40 کیلومتری جنوب شرق مورموری قرار دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار