مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:این جمعیت در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان به عنوان رئیس کمیته امداد و نجات منصوب و در این راستا کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 17 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی روز دوشنبه افزود:در انجام این مسوولیت در طول اربعین حسینی امسال 23 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده ای با بکارگیری امدادگران آموزش دیده، آمبولانس و خودرو نجات در مسیر تردد زایران راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در این پایگاه ها از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

به گفته سلیمانی، همچنین بر اساس اعلام ستاد اربعین استان در صورت نیاز جمعیت هلال احمر ایلام مکلف به اسکان اضطراری زائران اربعین خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تمامی خدمات دهی این جمعیت در اربعین امسال تنها در داخل کشور است و کلیه خدمات به زائران در مرز مهران انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی های انجام گرفته بیش از2 میلیون نفر مسیر ایلام - عراق را به دلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد در ایام اربعین حسینی (ع) انتخاب می کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار