مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی ایلام از اتمام اردوهای جهادی در سطح استان خبرداد
کد خبر: ۳۱۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 18 October 2016
به گزارش تابناک ایلام  ؛ "مهدی مرادی"  گفت: اساس کلمه بسیج با جهاد و شهادت عجین است و حرکت های جهادی بسیج در تمام جهان به یک الگوی بین المللی تبدیل شده است.

وی اردوهای جهادی دانشجویی را از حرکت های شاخص بسیج اعلام کرد و افزود: این حرکت با متن جامعه در ارتباط است و جنبه ی مردمی بسیج را بیش از پیش نمودار می سازد.

1700 دانشجو در قالب 23 اردو در عرصه های مختلف اردوهای جهادی حضور داشتند

مرادی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام، در سال جاری با استعانت از خداوند متعال همچون سال های گذشته به اعزام دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی اقدام نمود این اردوها در قالب 23 اردو و به تعداد 1700 نفر در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، برگزارشدند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی ایلام، با بیان اینکه این اردوها تمام سطح استان را پوشش داده اند، اظهارداشت: جهادگران بسیجی با دست خالی و اتکا بر خداوند توانستند خدمتی هرچند ناچیز را در راه اعتلای نظام اسلامی در میان جامعه محروم کشور انجام دهد.

مرادی با گلایه از عدم توجه مسئولین در این زمینه، تصریح کرد: دستگاه های مسئول و مدیرانی که داعیه خدمت رسانی به محرومان و رفع محرومیت زدایی را دارند کارنامه ی خوبی از خود بر جای نگذاشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه که نهاد های ذی ربط به عنوان کمک در اختیار اردوهای جهادی استان قرار دادند می توان به در اختیار قراردادن چند ساعت خودرو و یک ماشین ماسه خلاصه کرد.

گلایه دانشجویان از عدم همکاری و همیاری دستگاه های مربوطه در استان هم چنان به قوت خود باقی است

مرادی با بیان اینکه تمام بار این حرکت عظیم بر دوش دانشجویان بسیجی، با حمایت سپاه و دانشگاه بود، یادآور شد: روحیه مطالبه گر دانشجویان با وجود عنایات ریاست های دانشگاه های استان انتظار بیشتری از مرجع های خود دارند.

وی افزود: گلایه دانشجویان از عدم همکاری و همیاری دستگاه های مربوطه در استان هم چنان به قوت خود باقی است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی ایلام، بیان داشت: متأسفانه در طول چند سال اجرای اردوهای جهادی دانشجویی، کمک های استانداری ها و فرمانداری ها که وظیفه ذاتی محرومیت زدایی را بر عهده دارند رو به افول بوده و برخی از آنها حضور در جلسات مربوط به این اردوها را نیز ناخوش می شمارند.

مسئولین پاسخگوی بی اعتنایی خود نسبت به اردوهای جهادی باشند

وی عدم پاسخ گویی معاون عمرانی استانداری ایلام، به نامه بسیج دانشجویی در خصوص این اردوها اشاره کرد و گفت: از طرف این معاونت هیچ التزامی به فرمانداری ها در خصوص کمک صورت نگرفت در حالی که در سال های گذشته شاهد کمک های مناسبی بودیم.

مرادی افزود: یادمان نرود جهادگران اردوهای جهادی دانشجو هستند و روحیه جهادی آنها در مطالبه گری و انتقاد سازنده از مسئولین، کمتر از روحیه تلاش آنها در عرصه محرومیت زدایی نیست، لذا مسئولین باید در این زمینه پاسخگوی بی اعتنایی خود از اردوهای جهادی باشند./م





منبع:ایلام رصد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار