فرماندار دهلران گفت:برنامه ها و پیگیری های دولت تدبیر و امید در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه یادآور شد وافزود: دولت تلاش می کند تا با اجتماعی کردن امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد از گرفتار شدن جوانان به این بلای خانمانسوز جلوگیری کند.
کد خبر: ۳۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 18 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی سبزی روز سه شنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار کرد: همه باید تلاش کنند که اهداف مد نظر دولت با توجه به سیاست ها وبرنامه ریزی ها در این زمینه محقق شود و شاهد پیشگیری بیشتر و کاهش آمار اعتیاد در جامعه باشیم.

فرماندار دهلران به آسیب های اعتیاد در جامعه اشاره وگفت:اجرای مصوبات شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر،عمل کردن دستگاههای عضو به مصوبات وفراهم کردن زمینه اجرای آنها،همکاری و همراهی مردم،تلاش و جدیت سازمانهای مردم نهاد در این موضوع،برگزاری کارگاه های آموزشی،توجه دانشگاه ها و مدارس به این مهم و نقش اولیا می تواند تاثیر بسرایی در پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های آن در جامعه داشته باشد.

وی بر ضرورت احساس مسئولیت همه در قبال آثار زیانبار مصرف مواد مخدر و اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت:برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از دیگر موضوع های است که باید به جد دنبال شود.

سبزی توجه به بهبود یافتگان از دام اعتیاد را از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: دولت به کارگاههای کوچک در زمینه اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد تسهیلات برای راه اندازی می دهد و در این شهرستان تا کنون در این زمینه اقدامات موثری انجام شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار