مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: شرکت ملی نفت ایران هم اکنون مجری طرح توسعه این میدان نفتی است و پیش بینی می شود تا پایان امسال برداشت از این میدان آغاز شود.
کد خبر: ۳۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 19 October 2016
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) برداشت از میادین مشترک را از اولویت های وزارت نفت در طول دوره مدیریتی جدید عنوان کرد

به گزارش تابناک ایلام، سید نورالدین شهنازی زاده روز چهارشنبه در بازدید از میدان نفتی آذر گفت: کشورمان دارای ذخائر انرژی مشترکی با کشورهای همسایه است که به دلیل کمبود اعتبار طی سالیان گذشته امکان برداشت از برخی حوزه ها وجود نداشت.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرعت برداشت از این میادین مشترک دوچندان شده و امیدواریم با سرمایه گذاری بیشتر بتوانیم این سطح برداشت را به میزان قابل قبولی برسانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت میدان نفتی آذر را از میادین مشترک با کشور عراق برشمرد و یادآور شد: طرح توسعه این میدان از سالیان گذشته با حضور شرکت های روسی و نروژی آغاز شده بود که این شرکت ها به بهانه تحریم ها از ادامه کار سر باز زدند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها ظرفیت تولید این میدان که بر اساس برآوردها دارای ۴۰۰ میلیون بشکه نفت قابل استصحال است، تا پایان سال ۹۷ به ۶۵ هزار بشکه خواهد رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار