معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت:عمده آمار دانش آموزان عشایری استان ایلام مربوط به مناطق هلیلان، مهران، دهلران و ملکشاهی است که برای تحصیل این افراد 90 کلاس درس بصورت کانکس و چادر برپا شده است.
کد خبر: ۳۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 22 October 2016
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: سه هزار و 195 دانش آموز مناطق عشایری این استان در سال تحصیلی جاری جذب و ساماندهی شده و در حال تحصیل هستند.


به گزارش تابناک ایلام ؛ مهرانگیز جلیلیان روز شنبه اظهار کرد: این دانش آموزان بصورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته اند.

جلیلیان یادآور شد: برای تحصیل این دانش آموزان، اداره کل هیچ گونه محدودیتی ندارد و مدیران مدارس روستایی و حاشیه شهرها نیز موظف به ثبت نام دانش آموزان عشایر در مناطق مختلف شده اند.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور پوشش تحصیلی هر چه بیشتر دانش آموزان عشایر با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مناطق صعب العبور و یا اماکن عشایری با وجود حتی 2 دانش آموز، از طریق پرداخت اضافه کاری به فرهنگیان سعی شده تا این افراد زیر پوشش قرار گیرند.

جلیلیان اضافه کرد: مدارس عشایری استان ایلام هم برای دانش آموزان عشایر این منطقه و هم عشایر کوچرو مهمان که دسترسی به مدرسه ندارند، برپا شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام روند پوشش تحصیلی دانش آموزان عشایر این استان را در سال تحصیلی جاری مطلوب ارزیابی کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار