شهردار بدره گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و بروز خسارت، لایروبی و کف سازی مسیرهای سیلاب در مرکز و حومه این شهر انجام شده است.
کد خبر: ۳۱۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 22 October 2016

به گزارش تابناک ایلام؛احمد جاسمی روز شنبه  اظهار کرد: لایروبی کانال های درون شهری با حجم 175 متر مربع در سه نقطه و بوسیله ماشین آلات شهرداری صورت گرفته است.

وی افزود: کف سازی سیل بند جنوبی شهر به طول 400 متر و حجم 700 متر مکعب نیز هم اکنون در حال اجراست که هزینه ای بیش از 650 میلیون ریال در بر خواهد داشت.

جاسمی با اشاره به اینکه خسارت سیلاب های سال گذشته در بدره 35 میلیارد ریال بوده است، تاکید کرد: این خسارت ها در حوزه های راه و ساختمان بود ضمن اینکه کف و بدنه سیلبند های شمالی و مرکزی، جداول معابر و آسفالت خیابان های شهر را در نیز بر گرفته بود.

وی یادآور شد: اقدام های عمرانی به منظور کنترل و هدایت آب های سطحی در سال جاری انجام شده و امیدواریم از بروز خسارت به زیر ساخت های شهری جلوگیری و خدمات رسانی به موقع و مناسبی نیز به شهروندان انجام شود.

جاسمی تاکید کرد: مطالعات فنی لازم در مورد کانال ها و مسیر سیلاب های فصلی اطراف شهر بدره نیز از سوی کارشناسان شهری به عمل آمده و اقدام های مناسب بر اساس داده های این مطالعات صورت گرفته است.

شهردار بدره حوادث غیر مترقبه را امری غیر قابل پیش بینی و همیشگی دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری باید با پیش بینی های لازم حداکثر تلاش خود را برای کاهش خسارت ها و تداوم امکان برای ارائه خدمات عمومی را بکار گیرد./م








منبع:ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار