نظافت وپاکسازی مرز مهران را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد و گفت: با استقرار بیش از ۶۰۰ نیروی خدمات شهری وهمچنین تجهیزات وخودروهای مکانیزه جمع اوری زباله ورفت وروب عملیات پاکسازی در سه شیفت کاری انجام می شود.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 23 October 2016
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه پنج تهران از نظافت و پاکسازی مرز مهران در زمان اربعین با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تابناک  ایلام؛  محمد باقر اسدی در دیدار با مسئولان استان ایلام اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائران، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی حضور میلیونی زوار، ۶۰۰ نیروی خدماتی در سه شیفت کار ی آماده ارائه خدمات مفید و مناسب در این ایام هستند.

وی گفت: پیش بینی می شود در طول این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا و میان وعده در بین زائرین محترم توزیع شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه پنج تهران ابراز داشت: رویکرد شهرداری نسبت به سال گذشته تغییریافته و با توجه به سیر بازگشت زوار از مرز مهران تا یک هفته بعد از اربعین در محل مورد نظر حضور د ارند.

مراد ناصری فرماندار مهران نیز در این دیدار از امادگی هرگونه همکاری با شهرداری منطقه پنج تهران خبر داد و از خدمات شهرداری در ادوار گذشته تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار