فرمانده انتظامی استان در مورد برخی شایعات در خصوص دریافت روادید با هزینه کمتر گفت: روادید که حق اقامت یک فرد در کشور میزبان است فقط از طریق دفاتر حج و زیارت در کنسولگری های عراق در داخل کشور صادر می شود و هزینه آن نیز مشخص است.
کد خبر: ۳۱۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 23 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری روز یکشنبه اظهار کرد: داوطلبان حضور در همایش بزرگ اربعین باید در این فرصت باقی مانده نسبت به اخذ گذرنامه و روادید و سایر مجوزهای لازم اقدام و خود را آماده شرکت در این آیین کنند.

وی با اشاره به
فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ تغییری در هزینه روادید اعلام نشده است از مردم خواست برای دریافت روادید فقط به مراکز و منابع رسمی مراجعه کنند.

سردار یاری به هماهنگی های بین استانی پلیس برای تامین امنیت تردد زائران اشاره کرد و یادآور شد: طی نشستی که با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه داشتیم بر لزوم تامین امنیت ترافیکی زائران در مسیرهای منتهی به جاده های استان ایلام توسط استان های همجوار تاکید شد.

وی اضافه کرد: در اربعین امسال از تردد اتباع خارجی در مرز مهران جلوگیری خواهد شد و تردد این افراد فقط از طریق مرزهای استان خوزستان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه محل استقرار ایستگاه های پلیس در ابتدای ورود به استان ایلام تا پایانه مرزی مهران جانمایی شده است، گفت: پلیس بتدریج تجهیزات و نیروهای مورد نیاز را در مسیر تردد زائران و شهرستان مهران مستقر خواهد کرد ضمن اینکه تمامی نیازهای زائران برای اربعین تدارک دیده شده و جای هیچ نگرانی نیست./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار