استاندار ایلام گفت:مدرک تحصیلی دانشگاه ایلام مورد تایید وزارت علوم عراق قرار گرفت و قرار است 100 دانشجوی عراقی در این دانشگاه تحصیل کنند.
کد خبر: ۳۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 28 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید شامگاه پنجشنبه در نشست استانداران ایلام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و اعضای کمیته استانی مجمع استانداران کشور اظهار کرد: برگزاری این نشست مردم استان را خوشحال کرد و باید آن را به فال نیک گرفت.

مروارید با ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت تقسیمات سیاسی و جمعیتی و شاخص های توسعه این استان تاکید کرد: از نظر شاخص های توسعه ایلام در رده میانگین های کشور است.

استاندار ایلام در زمینه روابط علمی استان ایلام با کشور عراق گفت:  ضمن اینکه اکنون 150 مهارت آموز عراقی در مراکز فنی و حرفه ای استان ایلام در حال گذاران دوره های فنی و حرفه ای هستند.
 
وی همچنین به مراودات تجاری، فرهنگی و سیاسی استان با خارج از جمله استان های هم مرز در کشور عراق شاره کرد و یادآور شد: در زمینه سیاسی، تجاری، فرهنگی، علمی و دانشگاهی دارای روابط تنگاتنگی با این مناطق هستیم.

مروارید اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید سفرای کشورهایی از جمله ژاپن و اتریش به ایلام سفر کردند و از 100 هیات تجاری برای سفر به استان دعوت شد و با 15 هیات سیاسی و اقتصادی تفاهمنامه همکاری امضا شد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار