فرماندار شهرستان آق قلا:
"الیاس هیوه چی" گفت: گفتمان مدیران واحد های تولیدی و صنعتی با دولتمردان بیشتر شود.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 07 November 2016
 "الیاس هیوه چی" گفت: گفتمان مدیران واحد های تولیدی و صنعتی با دولتمردان بیشتر شود.

 "الیاس هیوه چی"در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت ایستا"سازنده اسکلت و سوله های فلزی" ضمن اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به صنعت اظهار داشت: یکی از دغدغه های دولتمردان تدبیر و امید توجه به عرصه های تولید و اشتغال بخصوص صنعت می باشد،در راستای شعار سال رهبری بایستی در این عرصه جهادی کار شود تا به حول و قوه الهی تا پایان سال جاری این امر محقق شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا گریزی به بازدید استاندار محترم از شهرک صنعتی و شرکت ایستا داشته و افزود: اخیرا نماینده عالی دولت در استان بازدیدی از واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات و تولیدکنندگانی که از این تسهیلات منتفع شده اند را بعمل آوردند و پیگیر اینکه با دریافت آن چه اقداماتی در راستای افزایش تولید و اشتغالزائی نموده اند.

 رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا انتظارات از مدیران صنایع و تولید کنندگان را در دو بخش عنوان نموده و گفت: انتظارات مدیران دستگاهها و ادارات شهرستانی منتفع شدن ارگانهای ذیربط ،تعامل و همکاری با سازمان های مربوط، چرخش مالی صنایع در بانکهای شهرستان به منظور ارتقاء رتبه بانکهای عامل خواهد بود. بخش دیگری از این انتظارات، انتظارات مردمی می باشد، وقتی در شهرستانی واحد صنعتی یا تولیدی احداث می شود اولولیت اشتغال جذب نیروی کار بومی آن شهرستان است زیرا دسترسی و رفت و آمد افراد بومی برای صاحبان صنعت سهل و آسان تر می باشد.

 "هیوه چی"خاطر نشان کرد: هدف کارگروه شهرستان این است که خلاء هایی که وجود دارد دیده شود،گفتمان بین مدیران صنایع و مسئولین شهرستان بیشتر شده ،ارتباط،تعامل و همکاری در این راستا صورت بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار