استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:خبر بسته بودن مرز مهران در بازگشت زائران را به شدت تکذیب می کنم، زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا باشند تا روز دوشنبه فرصت دارند از مرز مهران راهی کربلا شوند؛ پس از آن تردد با ویزای اربعین ممکن نیست.
کد خبر: ۳۳۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید شامگاه شنبه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه 2 سیما اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از مرز مهران باید تلاش کنیم زیرساخت های ارتباطی این مرز توسعه یابد.
 
به گفته وی، باید تلاش کرد سال آینده از مرز چیلات دهلران بهره برداری و استفاده شود در این صورت حجم زیادی از زائران اربعین می توانند تردد کنند.
 
وی افزود: مسافت اندک و نزدیکی به مرز مهران و شهرهای کوت و دیگر شهرهای کشور عراق، اهمیت بهره برداری از مرز چیلات دهلران را 2 چندان می کند.
 
استاندار ایلام گفت: هم اکنون نیز ترافیک در مسیر مهران به ایلام و مرکز کشور روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود، تقسیم بار ترافیکی در سه مسیر مهران - دهلران، مهران - ایلام - حمیل و مهران - ایلام - ایوان موجب روان بودن ترددها شده است.
 
مروارید ادامه داد: نسبت به زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش چهار برابری بازگشت زائران اربعین از مرز مهران هستیم، حدود 30 درصد زائران مسیر مهران - دهلران - اندیمشک را برای بازگشت به شهرهای خود انتخاب می کنند ولی با وجود این حجم از زوار اما باز هم در اطلاع رسانی های برخی رسانه ها، مرز مهران مظلوم واقع شده است.
 
وی اضافه کرد: خبر بسته بودن مرز مهران در بازگشت زائران را به شدت تکذیب می کنم، زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا باشند تا روز دوشنبه فرصت دارند از مرز مهران راهی کربلا شوند؛ پس از آن تردد با ویزای اربعین ممکن نیست./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
آقای مروارید اگر مرز چیلات مهم بود برای شما، امسال بازش میکردین
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
مروارید پارسال هم گفت که بازگشايي مرز چيلات حتمی است. هرسال مردم رو به امید سال بعد سرکار ميذاري و مطمئن باش که مردم دهلران کوتاهی شما در امر بازگشایی مرز چيلات را از یاد نخواهند برد و این موضوع رو از طریق دفتر ریاست جمهوری و وزارت کشور دنبال خواهند نمود چراکه اگر به امید شما وايسن سال بعد هم خبری از بازگشایی مرز چيلات نخواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار