مدیر حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب گفت: در مدت 7 روز از تعداد 12هزار زائر اربعین حسینی در استان ایلام با توزیع غذا و میان وعده در بین آنان پذیرایی به عمل آمده است.
کد خبر: ۳۳۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 25 November 2016
به گزارش خبرنگار تابناک ایلام، حاج فرهاد کاظمی ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: خدمت به زائران اربعین حسینی هم اکنون به یک ارزش و حسنه تبدیل شده و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب افتخار داشته که در ایام تردد زائران اربعین حسینی به این عزیزان خدمت نماید.

وی ادامه داد: برنامه توزیع غذا و میان وعده در بین زائران اربعین با حمایت و مساعدت شایسته جناب آقای مهندس کریمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی و جناب آقای مهندس ناصری پور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و همچنین افراد خیر و نیکوکار انجام شده است.

مدیر حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)، موکب و ایستگاه صلواتی در میدان قرآن، کمربندی، میدان ارغوان و خروجی شهر ایلام به سمت مهران استقرار یافت و روزانه با توزیع غذای آماده، آش نذری، چای، خرما و میوه از زائران پذیرایی شد.
 
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه نمود: خدمت دیگری از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، اسکان شبانه شمار زیادی از زائران در حد ظرفیت و توان در مهمانسرای مجتمع شهید تندگویان ایلام بود که موجبات رضایتمندی زائران از این خدمت را فراهم نمود.
 
کاظمی در پایان سخنان خود یادآور شد: از همکاری های شایسته و ماندگار استانداری ایلام، سپاه پاسداران استان ایلام، حوزه 5 بسیج کارمندی صنعت نفت غرب کشور، پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، پایگاه مقاومت بسیج شهدای میمک منطقه عملیاتی تنگ بیجار، خیرین نیکوکار و همه عزیزانی که ما را در این خدمت رسانی به زائران یاری نموده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار