باحکم دادگاه
بدنبال صدور رای وارجاع آن به دایره اجرای احکام دادگستری ،باحکم قضایی حسابهای بانکی شهرداری سرابله مسدود وبدلیل عدم تامین مبلغ مندرج در اجراییه ،هفته گذشته یک دستگاه کمپرسی و لودرمتعلق به شهرداری به نفع خواهان توقیف شد.
کد خبر: ۳۳۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 03 December 2016

تابناک ایلام::بسیاری از اتفاقاتی که در جامعه امروزی به وقوع پیوسته وبعنوان خبر در رسانه ها وشبکه های اجتماعی منتشر می گردد ،شاید بدلیل عادی بودن آنها چندان مورد توجه قرار نگرفته وواکنش جدی از سوی مخاطبین به همراه نداشته باشند.

اما در این میان بروز پاره ای از اتفاقات ووقایع هرچند ممکن است از منظر بسیاری ،یک موضوع عادی جلوه نماید، اما نادر بودن آن بر شگفتی وتعجب برانگیز بودن آنها افزوده وبدلیل تازگی وشگفت انگیز بودن در میان مخاطبین رسانه ها وشبکه های اجتماعی  به سرعت دست به دست شده وجریان ساز می شوند.

یکی از اتفاقات نادری که این روزها در شهر سرابله به وقوع پیوسته وتعجب بسیاری از شهروندان وهمه کسانیکه به نحوی از وقوع آن مطلع شده اند را برانگیخته، توقیف ماشین آلات شهرداری این شهر در ما ازای طلب از شهرداری بوده است .

هرچند از دیدگاه بسیاری ،مخصوصا آگاهان به رویه های حقوقی وقضایی ،سیر مراحل حقوقی وقضایی پرونده طلب از شهرداری سرابله نیز همانند بسیاری از پرونده های حقوقی روندی جاری وعادی تلقی می شود ،اما توقیف اموال این دستگاه خدماتی که از عوارض وحقوق دریافتی از شهروندان خریداری شده وجزیی از حقوق بیت المال محسوب می شود اندکی تعجب برانگیزتر از دیگر پرونده هاست.

موضوع از این قرار است که هفته گذشته و در پی اجرای حکمی قضایی ومحکومیت شهرداری سرابله، خودروهای خدماتی این شهرداری توقیف شده و اجرای این حکم خدمات رسانی به شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

در سال 91 فردی با ادعای اینکه بلوار امام خمینی (ره) شهرسرابله در ملک خصوصی وی احداث شده است، برعلیه شهردار سرابله طرح دعوی نموده وپس از سیرمراحل قضایی، در سال 92 دادگاه مبادرت به صدور رای محکومیت شهرداری به پرداخت مبلغ 5میلیارد ریال در حق خواهان می نماید.

بدنبال صدور رای وارجاع آن به دایره اجرای احکام دادگستری ،باحکم قضایی حسابهای بانکی شهرداری سرابله مسدود وبدلیل عدم تامین مبلغ مندرج در اجراییه ،هفته گذشته یک دستگاه کمپرسی و لودرمتعلق به شهرداری به نفع خواهان توقیف می شود.

هرچندعمل شهردای سرابله در احداث بلوار در ملک مذبور قبل از تعیین تکلیف مالکیت آن بنوعی مشمول سهل انگاری واهمال دست اندرکاران آن خواهد شد، اما محدودیت قدرت واختیار شهرداری این شهر در تغییر کاربری بخشی از املاک خواهان از مسکونی به تجاری که عملا در اختیار کمیسیون ماده 5استان می باشد در تشدید این اختلاف و طرح دعوی ومحکومیت شهرداری وسایر مسایل متعاقب آن بی تاثیر نبوده است موضوعی که می توانست با رایزنی وتعامل بیشتر با خواهان مرتفع تا کاربه توقیف ماشین آلات این نهاد خدماتی کشیده نشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
BSM
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
حالا بگین سرابله الس وبلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار