سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حماسه ماندگار 9 دی سال 88 را از افتخارات فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه خلق شده در این روز توسط اقشار مختلف مردم در سراسر کشور موجب شد بساط فتنه گران و اغتشاش گران برای همیشه برچیده شود .
 
وی اظهار کرد: بی تردید 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت بزرگ ایران به حساب می آید.
 
چراغی پور با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران است، افزود: ملت ایران همواره و در عرصه های مختلف تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادگی و با صدای رسا مواضع خود را اعلام کرده است.
 
وی تاکید کرد: در 9 دی سال 88، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم به جهانیان اعلام و اقتدار و اعتقاد ملت به آرمان های نظام اسلامی به همگان ثابت شد.
 
وی با تاکید بر اینکه این حماسه جاویدان باید همواره در اذهان زنده بماند افزود: اهمیت خلق حماسه 9 دی بر هیچ کس پوشیده نبوده و بر این اساس و به منظور پاسداشت همیشگی آن اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم ضرورت دارد.
 
در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون برگزاری آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی با هم بحث و تبادل نظر کردند.
 
همچنین به همین مناسبت، قرار است همایش حماسه 9 دی در آینه رسانه ها نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شود.
 
9 دی در سالنامه رسمی کشور بعنوان روز تجدید بیعت امت با ولایت نامگذاری شده است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار