رييس پليس راهنمايي ورانندگي استان ايلام از اجراي طرح زمستانه ازهفدهم تابيستم آذرماه باهمکاري سايردستگاه هاي امدادي خبرداد.
کد خبر: ۳۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ"نوراله خادم"  با اشاره به آغاز اجراي طرح زمستانه پليس راهنمايي و رانندگي از هفدهم آذرماه گفت: افزايش چشمگير برودت هوا،ريزش برف و باران و انسداد معابر يكي از علل مهم اجراي اين طرح در راستاي بازگشائي معابر و امداد رساني به رانندگان ومسافران است 
 
رييس پليس راهنمايي و رانندگي بازنگه داشتن معابر،ارائه خدمات سريع به مردم و مسافران درمعابردرونشهري و اطلاع رساني به موقع از طريق رسانه ها در جهت پيشگيري از حوادث احتمالي هدف اصلي اين طرح دانست.
 
وي خاطر نشان كرد:افزايش ايمني وانضباط ترافيكي تردد وسايل نقليه،مديريت برحوادث پيش بيني نشده،كمك به مصدومان وحضور مقتدرانه نيروهاي پليس در كنار نيروهاي امدادي را در معابركوهستاني وبرف گير از ديگر اهداف اين طرح برشمرد.
 
وي ضمن تأكيد بر به همراه داشتن پوشاك گرم و تغذيه كافي از رانندگان خواست، قبل از حركت خودروي خود را بازديد و از پر بودن باك خودرو از سوخت اطمينان حاصل كنند و از هرگونه شتاب زدگي حين رانندگي در طول مسير جدا خودداري كنند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار