بخشدار مرکزی ایوان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به عمران روستاها شده است، گفت: کار آسفالت بخش خوران با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال به پایان رسیده و تمام معابر آن نیز بهسازی شده است.
کد خبر: ۳۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛پریدخت نجفی اظهار کرد: از سال 92 تاکنون طرح هادی روستایی در 13روستای بخش مرکزی اجرا شده و این طرح در روستاهای باقیمانده نیز در دست اجرا است.
 
وی افزود: از اعتبارات سال 94 بیش از 95 درصد معابر روستای خوران آسفالت شده و تمام معابر روستای کله جوب با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال بهسازی شده اند.
 
نجفی گفت: سال گذشته در سه روستای بخش مرکزی کار اجرایی ایجاد کانال، بهسازی معابر، ساخت ساختمان دهیاری از اعتبارات تخصیص یافته استانداری صورت گرفت.
 
نجفی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به عمران روستاها شده است، گفت: کار آسفالت بخش خوران با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال به پایان رسیده و تمام معابر آن نیز بهسازی شده است.
 
بخشدار مرکزی ایوان یادآور شد: با موافقت استانداری مجوز تاسیس هفت دهیاری در بخش مرکزی ایوان برای روستاهای خرابانان علیا، کل کل، ونیت، خوران سفلی، شورابه ملگ،علیگه وحصارشاوه اخذ شده است.
 
وی با بیان اینکه دهیاری ها نماینده دولت هستند، گفت: دهیاری ها قبل از دولت تدبیر و امید 50 تا 200 میلیون ریال بدهی داشتند که از سال 92 تا کنون با تزریق اعتبارات به این بخش این مشکل رفع شده و فعالیت خود را در حد قابل قبولی ارائه می دهند.
 
نجفی ادامه داد: بخش مرکزی دارای 22 دهیاری است که از این تعداد 15مرکز آن فعال و اعتبار آنها به صورت ماهانه تزریق می شود و تمام خدمات از قبیل انتقال زباله های روستایی به خارج و نظافت روستا، پاکسازی محل زباله ها،همکاری با جهادکشاورزی، ثبت احوال و بنیاد مسکن، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه در سطح روستا و زمان وقوع بحران را به بهترین شکل انجام می دهند.
 
وی عنوان کرد: تاکنون چهار میلیارد ریال حمایت مالی به دهیاری ها از اعتبارات عمرانی و جاری تزریق شده است.
 
بخشدار مرکزی ایوان بیان کرد: در حوزه بخش مرکزی 26 روستا از شورا بهره مند است و 2 روستای خوران سفلی و ونیت به عنوان روستای پاک وعاری از هرگونه مصرف دخانیات شناخته شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار