مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار نفر در دوره های آموزشی تربیت حافظ قرآن کریم در شهرستان های مختلف این استان شرکت کرده اند.
کد خبر: ۳۳۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴ 07 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام حسن شهیدی روز سه شنبه در همایش یاوران وقف و تجلیل از رسانه های فعال حوزه وقف اظهار داشت: یکی از اولویت های این سازمان ترویج ارائه آموزش های قرآنی به زندانیان است که در این راستا ۶۰۰ نفر از زندانیان از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی تاکید کرد: بدون شک اشاعه فرهنگی قرآنی در کاهش آسیب های اجتماعی و انتقال فرهنگ ارزشی به نسل جدید از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام همچنین با اشاره به فعالیت های این سازمان در حوزه وقف گفت: تعداد موقوفات استان تا پایان سال گذشته ۳۶۰ مورد بود که از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ مورد دیگر نیز به این تعداد افزوده شده است.

شهیدی یکی از برنامه های این سازمان را پیگیری آرای قضایی در حوزه وقف برشمرد و یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته ۱۸ سند مالکیت امسال برای موقوفات استان در محاکم قضایی به ثبت رسیده که ارزش این موقوفات بالغ بر یک میلیارد تومان است./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
اگر برخی ها آموزه های قرآنی را در زندگی خود اجرا نمایند نیازی به آموزش قرآن در زندان نیست، بلکه در کانون گرم خانواده خود با شور و شوق بسیار قرآن را تلاوت میکنند.
جامعه بیشتر از روخوانی قرآن، به عمل به دستورات قرآنی نیازمند است. آموزه هایی که مبتنی بر فطرت و وجدان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار