نیروهای پلیس راه و راهداری استان ایلام با بیان اینکه 32 تیم از نیروهای پلیس راه استان در چارچوب این طرح حضور خواهندداشت،گفت:تلاش نیروهای پلیس برای کنترل هر چه بیشتر نحوه تردد خودروها در جاده های ارتباطی در فصل زمستان است.
کد خبر: ۳۳۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: افزایش چشمگیر برودت هوا، ریزش برف و باران و انسداد معابر یکی از علل مهم اجرای این طرح در راستای بازگشایی معابر و امداد رسانی به رانندگان و مسافران است.
 
سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه 32 تیم از نیروهای پلیس راه استان در چارچوب این طرح حضور خواهند داشت، افزود: تلاش نیروهای پلیس دراین است که تمامی جاده های ارتباطی در فصل زمستان تحت کنترل قرار گیرند.
 
به گفته وی، تمرکز عوامل پلیس راه بیشتر بر مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر همچون جاده حمیل، قلاجه، کبیرکوه و مسیر شهرستان ملکشاهی خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: به منظور هماهنگی بیشتر ارگان های مسئول در طرح زمستانی امروز رزمایشی در شهر چوار با حضور نیروهای راهداری، هلال ‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و امداد خودرو برگزار شد تا در هنگام حوادث احتمالی بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان ارائه خدمت داشته باشیم.
 
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: خط قرمز پلیس در قالب طرح زمستانی جلوگیری از بروز تخلفات حادثه ساز همچون سبقت و سرعت غیر مجاز است و از حرکت خودروهایی که بدون امکانات ایمنی همچون زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی و برفگیر تردد کنند، جلوگیری خواهد شد.
 
سرهنگ ناصری با تاکید بر همراه داشتن پوشاک گرم و تغذیه کافی در ترددهای بین شهری در فصل زمستان گفت: از رانندگان می خواهیم قبل از حرکت خودروی خود را بازدید و از پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند و از هرگونه شتاب زدگی حین رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار