جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان ایلام در رده سنی نونهالان (دختران و پسران) روز چهارشنبه در سالن شهدای قلاویزان این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۳۴۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان ایلام در پنج رشته‌ کاراته، تیراندازی، ژیمناستیک، ووشو، جودو از امروز 17 تا 19 آذر سال جاری در ره های سنی 6 تا 13 سال در سالن شهدای قلاویزان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در آیین افتتاح این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره بخشی از برنامه وزارت ورزش و جوانان در سطح استان ‌ها برای استعدادیابی در رشته‌ های مختلف ورزشی است.

بهروز حیدرزاده گفت: در این جشنواره که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید، یک هزار و 500 ورزشکار نونهال و بیش از ۲ هزار نفر از والدین، مربیان، دبیران ورزش و عوامل اجرایی در رشته های مختلف استعدادیابی و سپس با انجام تست های پیکر سنجی به رشته های ورزشی هدایت خواهند شد.

وی تاکید کرد: جشنواره‌های همگانی فرصت بسیار خوبی برای استعداد یابی ‌های هیات‌های ورزشی جهت جذب و پرورش استعدادها و نخبگان ورزشی فراهم می‌کند، در حقیقت توسعه همگانی رشته‌های ورزشی زمینه توسعه ورزش قهرمانی را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در صورت استمرار می تواند انگیزه ای برای هیات های ورزشی، دبیران ورزش مدارس، خانواده ها و نونهالان و نوجوانان به ورزش و شناسایی استعدادها باشد.

حیدرزاده با اشاره به اینکه درصدد هستیم این جشنواره را در سایر شهرستان های استان برگزار کنیم، اظهار امیدواری کرد که خروجی این جشنواره و تداوم آن نقش بسزایی در آینده ورزش استان ایلام داشته باشد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار