مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: نخستین جشنواره رسانه ای بسیج و اربعین تا پایان آذر امسال پذیرای آثار خبرنگاران این استان با موضوع اربعین 95 است.
کد خبر: ۳۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 07 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ غلامرضا علیمحمدی روز چهارشنبه  اظهار کرد: در این جشنواره استانی رسانه ای خبرنگاران آثار خود در بخش های خبر، یادداشت و گزارش را تا تاریخ یاد شده به دفتر این سازمان ارسال کنند.
 
وی افزود: تنها آثاری مجاز به شرکت در این جشنواره هستند که فعالیت های مختلف سپاه و بسیج استان در حوزه های مختلف خدمات رسانی به زائرین را منعکس کرده باشند.
 
سرهنگ علیمحمدی تاکید کرد: خبرنگاران در ارسال آثار در بخش های تعیین شده محدودیتی ندارند و تاریخ انتشار آثار در رسانه ها نیز در طول مدت اربعین امسال تاکنون است.
 
وی گفت: متقاضیان آثار خود را به سازمان بسیج رسانه استان ایلام واقع در بلوار سید الشهدا - جنب مدیریت تامین درمان بسیجیان تحویل دهند.
 
وی یادآور شد: با جمع آوری و داروی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در روز هشت دی ماه و به مناسبت روز قشر بسیج رسانه از صاحبان آثار برتر تجلیل می شود.
 
سپاه و بسیج در اربعین امسال در حوزه های مختلفی چون اسکان، تغذیه، فرهنگی، بهداشت و درمان، حمل و نقل، زیرساخت، به زائرین اربعین در مرز مهران خدمات رسانی کردند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار