محسن رضایی:
همه باید در این مقطع مهم تاریخی به صحنه بیایند و دست از تماشاگری بردارند. دولت و مجلس، بخش های خصوصی و پاسدران همه نیروهایشان را به صحنه بیاورند و فرماندهی کنند در مقابل جنگ همه حانبه دشمن علیه ملت ایران.ما باید مقابل آن‌ها بایستیم و فقر و رکود و بیکاری و تورم را از کشور بیرون بیندازیم. ایران را آباد و پیشرفته کنیم و مشکلات جوانانمان را حل کنیم.
کد خبر: ۳۴۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 08 December 2016
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن در بخش‌های مختلف علیه ما جنگ راه انداخته است، گفت: نمی‌توانیم در جنگ امروز دشمن تماشاچی و نظاره‌گر باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه چهارشنبه هفدهم آذرماه در همایش بسیجیان بیرجند در حسینیه جماران اظهار کرد: نیروهای بسیج و سپاه افتخار، سرباز ولایت و سرباز عاشورایی بودن را دارند و امید است تا آخرین لحظات عمرمان در این مسیر بمانیم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: روزی حضور در خط مقدم و عبور از میدان‌های مین وظیفه بود و امروز در عرصه سازندگی و اقتصاد و مبارزه با محرومیت ، باید نقش ایفا کنیم.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه امروز دشمن در بخش‌های مختلف علیه ما جنگ راه انداخته است، عنوان کرد: پاسداران در جنگ امروز دشمن نمی‌توانند تماشاچی باشند. همه ما در جنگ احزاب مسئولیت داریم که در کنار رهبرمان و پشت سر ایشان در همه صحنه‌هایی که می‌توانیم حاضر باشیم، حضور داشته باشیم.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه الآن روز لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین است اظهار داشت :دولت و مجلس باید نیروهایشان را به میدان بیاورند، بخش خصوصی و مؤسسات عام‌المنفعه هم وارد عمل شوند. به صحنه بیایند و مدیریت کنند. فرماندهی کنند در این صحنه.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین شهر بیرجند که هفده هجده سال است گرفتار خشک‌سالی است، کمبود منابع نداریم. بالاترین ثروت، همین دانشگاه‌ها و دانشجویان اینجا هستند. الآن در همه شهرهای استان خراسان جنوبی دانشگاه وجود دارد. استاندار محترم گفتند که سال گذشته صادرات این استان، 750 میلیون دلار بوده است. به ایشان اطمینان دادم که این رقم را می‌توانید تا چهار- پنج میلیارد دلار افزایش بدهید چون قابلیت‌های زیادی در این استان وجود دارند که بایستی فعال شوند.

دکتر رضایی گفت: باید از این امکانات، از این نیروهای جوان، از این کنار مرز بودن و معادنی که در این منطقه وجود دارد، استفاده کرد. باید مدیریت منابع کرد و مردم را به صحنه اقتصاد و سازندگی آورد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: من و شما زمانی وارد جبهه اسلام شدیم که بدترین دشمنان خدا بعد از واقعه عاشورا در جهان هویدا شده‌اند. می‌بینید کودکان را چگونه می‌کشند؟ خلبان مسلمان اردنی را در قفس گذاشتند و زنده‌زنده سوزاندند. شما الآن دارید با این دشمنان می‌جنگید. چه افتخاری از این بزرگ‌تر که در کارنامه شما ثبت شود که با این‌چنین دشمنانی روبرو شده‌اید.شما الآن با اسرائیل و وهابیت و تکفیری‌ها روبرو هستید. دشمنان زشت‌خویی که نظیرشان تابه‌حال نبوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز روز پشیمان کردن آمریکا، اسرائیل و وهابیت است. اینکه ما مقابل آن‌ها بایستیم و فقر و رکود و بیکاری و تورم را از کشور بیرون بیندازیم. ایران را آباد و پیشرفته کنیم و مشکلات جوانانمان را حل کنیم. تحریم کنندگان ایران را مأیوس خواهیم کرد. امروز چنین فرصتی دست داده و باید خدای متعال را شکر کنیم که مقام معظم رهبری همان مسیر امام امت را ادامه دادند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار