نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ان جی ال نیازمند 500 میلیون دلار وام است که در مرحله انعقاد قرارداد است و امیدواریم با پرداخت بخشی از این وام شاهد شتاب بخشی در اجرای این پروژه باشیم.
کد خبر: ۳۴۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 09 December 2016
 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای کشور، 500 میلیون دلار اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بکار گرفته می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ شادمهر کاظم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان دهلران اظهار کرد: از محل این اعتبارات، چند پروژه آبرسانی در روستاهای شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره اجرا می شود.
 
وی از پیگیری شرکت آب و فاضلاب روستایی برای اجرای این پروژه ها خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح ها برای روستاهایی که در تنش کم آبی هستند، مشکلات مردم این مناطق برای همیشه بر طرف شود.
 
کاظم زاده بر ضرورت رفع مشکلات آب شرب روستاها بویژه در شهرستان دهلران تاکید کرد و یادآور شد: با ایجاد 2 مجتمع آبرسانی روستایی در بخش مرکزی و موسیان مشکل آب شرب و بهداشتی 15 روستای این بخش ها در دراز مدت برطرف خواهد شد.
 
وی به مشکلات حوزه زیرساختی استان ایلام بویژه حوزه انتخابیه جنوب در خصوص راه های ارتباطی هم اشاره کرد و گفت: پروژه های حوزه راه در دهلران شامل جاده چمسرخ و دیگر پروژه ها و در آبدانان تول کبیرکوه و مسیر پلدختر، آبدانان - دهلران در حال پیگیری هستند.
 
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در خصوص سد میمه افزود: وزارت نیرو مجاب به پرداخت اعتبارهای این سد است و مشکلی در خصوص تعطیلی آن وجود ندارد و الان نیز فعال است و پیگیری برای شتاب در عملیات اجرایی آن ادامه دارد.
 

 
وی یادآور شد: در حوزه کشاورزی و طرح گرمسیری نیز اقدام های خوبی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام در حال انجام است و در دهلران پروژه های این بخش با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی بهتر هستند البته بکارگیری نیروهای بومی در این پروژه های نفتی همواره مورد تاکید است.
 
محمدرضا مروارید استاندار ایلام معاونان استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ایلام روز پنجشنبه به دهلران سفر کرد.
 
در این سفر عملیات اجرایی 2 پروژه آب شرب روستایی، 12 کیلومتر از مسیر 112 کیلومتری دهلران - اندیمشک آغاز شد.
 
استاندار ایلام، نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار، فرماندار دهلران و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ایلام همچنین از مجتمع تفریحی و گردشگری آبگرم دهلران، طرح کاشت نهال در این مجتمع، یادمان شهید چاغروند و خدمات اکیپ پزشکی بنیاد نور آوران سلامت در دهستان دشت عباس بازدید کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار