تیم پزشکی موسسه خیریه نور آوران سلامت از هفتم اسفند در منطقه دشت عباس از توابع شهرستان مرزی دهلران مستقر شده و اقدام به ارائه خدمات درمانی تخصصی رایگان به مردم کرده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران روز جمعه اظهار کرد: پزشکان متخصص این تیم پزشکی روزانه 60 تا 70 بیمار را به صورت رایگان ویزیت کرده و خدمات پزشکی مورد نیاز به این افراد ارائه می کنند.
 
دکتر شهریار رسولی با اشاره به استقرار این اکیپ از هفتم آذر در دشت عباس گفت: تاکنون بیش از 480 نفر بیمار در بخش دندانپزشکی و 70 نفر در بخش چشم پزشکی از سوی پزشکان معاینه شده و 40 نفر نیز در نوبت عمل جراحی چشم قرار گرفته اند.
 
وی با اشاره به اینکه این تیم پزشکی در مناطق محروم کشور مستقر و خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه می کند، تاکید کرد: خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم، کشیدن و جرم گیری برای کودکان زیر 13 سال از سوی پزشکان این تیم خیریه انجام می شود.
 
دکتر رسولی یادآور شد: خدمات چشم پزشکی نیز به افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و روستاییان ارائه می شود ضمن اینکه خدمات تیم پزشکی بنیاد خیریه نور آوران سلامت بصورت شبانه روزی است.
 
وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در دشت عباس تا پایان سال جاری در قالب طرح خدمات رسانی بنیاد نورآوران سلامت برای ارائه خدمات درمانی به مردم بخش موسیان افزود: خدمات این مجموعه رایگان و با استفاده از به روزترین تجهیزات پزشکی است.
 
عصر پنجشنبه محمدرضا استاندار ایلام، شادمهر کاظم زاده نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دهلران با حضور در محل فعالیت تیم پزشکی بنیاد خیریه نور آوران سلامت در دشت عباس از خدمات رسانی پزشکان و کادر درمانی این بنیاد به مردم منطقه تقدیر کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار