امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به سخنان برخی کارشناسان غربی مبنی بر اینکه ترامپ توافقنامه برجام را پاره می کند، تاکید کرد: بعید است او این کار را انجام دهد ولی ممکن است کاری بدتر از پاره کردن انجام دهد.
کد خبر: ۳۴۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام شمس اله سراج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: تا قبل از برجام عده ای عهدشکنی آمریکا را باور نداشتند اما اکنون بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای همه ثابت شده است.
 
وی افزود: آنهایی که زمانی دفاع می کردند اکنون به اشتباه خود پی برده و آن روی چهره پلید استکبار و در راس آن آمریکا را دیدند.
 
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به سخنان برخی کارشناسان غربی مبنی بر اینکه ترامپ توافقنامه برجام را پاره می کند، تاکید کرد: بعید است او این کار را انجام دهد ولی ممکن است کاری بدتر از پاره کردن انجام دهد.
 
حجت الاسلام سراج یادآور شد: باید هوشیار باشیم چون آنها قصد دارند با این حربه ها، امتیازهایی که در زمان انعقاد برجام از ما گرفتند را بیشتر کنند.
 
خطیب جمعه موقت ایلام با بیان اینکه مبارزه با استکبار بدون هزینه نیست و ریاضت هایی در پی دارد، گفت: به همین دلیل باید از اسراف و تجملات پرهیز کرده و به کشاورزی و توان صنعت داخلی تکیه کنیم.
 
حجت الاسلام سراج اضافه کرد: باید مدیریت جهادی به تمام معنا در کشور حاکم شود تا به سعادتی که لایق جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار دین و اسلام در جهان است، دست پیدا کنیم.
 
وی تاکید کرد: نتیجه مدیریت اشرافی و اعتماد به خارج همین اقتصادی است که به اعتقاد کارشناسان غیر اسلامی است البته جلوگیری از اسراف های دولتی و برگزاری جلسات و سمینارهای هزینه بر نیز ضروری است.
 
وی با بیان اینکه سرمایه و قدرت این نظام تنها موشک و توان هسته ای نیست بلکه مردم هستند، افزود: مردمی که امام با همراهی آنها این انقلاب را به پیروزی رساند، جنگ را به پیروزی رساندند و با همه دولت ها ساختند اما اکنون با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.
 
حجت الاسلام سراج با بیان اینکه منظورم کم کاری دولت خاصی نیست، تاکید کرد: از همه دلسوزان نظام می خواهیم به داد قشر فقیر جامعه که صدایش به جایی نمی رسد و جز خدا کسی را ندارد، برسند و از آن روزی بترسید که دیگران برای مردم نسخه بنویسند زیرا اگر مردم را از دست بدهیم دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.
 
امام جمعه موقت ایلام به سخنان نخست وزیر انگلیس که گفته است حامی کشورهای عربی در مقابله با ایران هستیم، گفت: از مسئولان وزارت خارجه انتظار می رود در مقابل این سخنان، موضع گیری کنند.
 
امام جمعه موقت ایلام همچنین به فرا رسیدن هفته معلول اشاره کرد و یادآور شد: پیشگیری از معلولیت کار اصلی است که حتی در احادیث نیز به آن تاکید شده و باید مورد توجه مسئولان دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار کرد: اهل تسنن و اقلیت های مذهبی کشور دارای ظرفیت های بالایی هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
 
حجت الاسلام سراج افزود: جامعه اهل تسنن کشور به نظام معتقد و همیشه پشتیبان و یاور نظام اسلامی بوده و هستند و برای حفظ آن پا به پای برادران شیعه در دوران دفاع مقدس جنگیدند و خون های بسیاری در راه دفاع از وطن تقدیم نظام کردند.
 
وی تاکید کرد: این افراد هم اکنون نیز در خارج از مرزهای کشور در سوریه و عراق در حال مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش هستند و با اهدای خون خود ثابت می کنند که داعش هیچ ارتباطی با اهل تسنن ندارد بلکه مزدوران استکبار جهانی هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار